Philips продаде бизнеса си с телевизори | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Philips продаде бизнеса си с телевизори
EPA/БГНЕС

Philips продаде бизнеса си с телевизори

0 204
Още една водеща световна марка стана притежание на китайци. Philips се отказва от собствено производство на телевизори, като вместо това ще създаде джойнт венчър с китайската TPV Technology, съобщи technews.bg.
Съвместната компания ще предлага телевизори с марката Philips, става ясно от официално прессъобщение. Китайците ще притежават 70% дял от предприятието, а останалите 30% ще са за Philips.
Споразумението предвижда от 2013 година холандската компания да получава по 50 милиона евро годишно за използване на марката й от TPV Technology. Philips уверява, че ще следи за качеството на китайските телевизори с нейния бранд. Двете компании трябва да подпишат окончателно споразумение през третото тримесечие на 2011 и да приключат сделката до края на годината.
През първото тримесечие на 2011 г. подразделението на Philips за телевизори понесе загуби в размер на 87 млн. евро. Това вероятно е и основната причина за продажба на бизнеса с телевизори на китайски производител.
ИЗБРАНО
Philips продаде бизнеса си с телевизори

Philips продаде бизнеса си с телевизори

0 204 EPA/БГНЕС
Още една водеща световна марка стана притежание на китайци. Philips се отказва от собствено производство на телевизори, като вместо това ще създаде джойнт венчър с китайската TPV Technology, съобщи technews.bg.
Съвместната компания ще предлага телевизори с марката Philips, става ясно от официално прессъобщение. Китайците ще притежават 70% дял от предприятието, а останалите 30% ще са за Philips.
Споразумението предвижда от 2013 година холандската компания да получава по 50 милиона евро годишно за използване на марката й от TPV Technology. Philips уверява, че ще следи за качеството на китайските телевизори с нейния бранд. Двете компании трябва да подпишат окончателно споразумение през третото тримесечие на 2011 и да приключат сделката до края на годината.
През първото тримесечие на 2011 г. подразделението на Philips за телевизори понесе загуби в размер на 87 млн. евро. Това вероятно е и основната причина за продажба на бизнеса с телевизори на китайски производител.
ИЗБРАНО