Стив Джобс искал да купи Dropbox | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Стив Джобс искал да купи Dropbox
EPA/БГНЕС

Стив Джобс искал да купи Dropbox

Според информация на "Форбс", през декември 2009 г. покойният Стив Джобс е поканил основателите на компанията Dropbox и им е предложил деветцифрена сума, за да стане тя собственост на Apple, предаде Mobile Bulgaria.

4 166
Дрю Хюстън от Dropbox твърди, че Джобс се е отнесъл малко пренебрежително с основателите на услугата. Те обаче са отхвърлили офертата му с мотивите, че искат да създадат голяма компания и затова не желаят да продават Dropbox.

Джобс бил на мнението, че услугата, която Dropbox предлага, не е самостоятелен продукт, а просто функция. По-късно Apple представя iCloud, предложение, което очевидно е трябвало да бъде базирано на Dropbox.

Въпреки това Dropbox в момента има повече от 50 милиона потребители и през 2011 г. се очаква да реализира $240 милиона приходи, при положение че над 96% от потребителите използват безплатните услуги на компанията.

Компанията има само 70 служители, а през 2012 г. се очаква да увеличи продажбите си двойно, дори и без да регистрира нови клиенти.
Стив Джобс искал да купи Dropbox

Стив Джобс искал да купи Dropbox

Според информация на "Форбс", през декември 2009 г. покойният Стив Джобс е поканил основателите на компанията Dropbox и им е предложил деветцифрена сума, за да стане тя собственост на Apple, предаде Mobile Bulgaria.

4 166 EPA/БГНЕС
Дрю Хюстън от Dropbox твърди, че Джобс се е отнесъл малко пренебрежително с основателите на услугата. Те обаче са отхвърлили офертата му с мотивите, че искат да създадат голяма компания и затова не желаят да продават Dropbox.

Джобс бил на мнението, че услугата, която Dropbox предлага, не е самостоятелен продукт, а просто функция. По-късно Apple представя iCloud, предложение, което очевидно е трябвало да бъде базирано на Dropbox.

Въпреки това Dropbox в момента има повече от 50 милиона потребители и през 2011 г. се очаква да реализира $240 милиона приходи, при положение че над 96% от потребителите използват безплатните услуги на компанията.

Компанията има само 70 служители, а през 2012 г. се очаква да увеличи продажбите си двойно, дори и без да регистрира нови клиенти.