Притежаваната от Coca-Cola марка за спортни напитки Bodyarmor показа своята реклама за Супербоул в САЩ. Генеративният AI е използван по "критичен начин" в първата част на клипа.

"Електролитите са равни на успех в устата", казва роботизиран глас зад кадър върху клипове на променящи се части от тялото, мутиращи лица и напитки във въздуха. В тази част на клипа виждаме всички бъгове от използването на генеративен AI.

"Изкуствен аромат, оптимизиран за времена на победа", добавя безплътният глас.

Рекламата, озаглавена "Field of Fake", след това предлага кадри на истински, а не генерирани от AI хора, като посланието е "истинска хидратация без изкуствени вкусове и изкуствени подсладители".

Клипът е "създаден с помощта на GenAI и аудио конвертор, завършен с традиционен VFX и допълнен с инструменти за машинно обучение", каза вицепрезидентът по стратегията на марката Bodyarmor Кристен Ръмбъл пред AdAge.

"В крайна сметка си казахме: "Добре, какво е това, каето е обратното на истинското? Изкуствено", добави главният маркетинг директор на BodyArmor Том Гаргиуло. "И какво е първото нещо, което идва на ум, когато става дума за изкуствено? Изкуствен интелект."

 

Миналата година Reuters съобщи, че някои от най-големите рекламодатели в света се надяват да намалят разходите и да повишат производителността с помощта на генеративен AI софтуер.

Резултатите често обаче са далеч от очакванията, както преди са показвали реклами на бира и на пицария, създадени от AI.