Huawei Mobile Services разширява своята екосистема и бележи нови рекорди за 2022 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Huawei Mobile Services разширява своята екосистема и бележи нови рекорди за 2022
снимка: Huawei

Huawei Mobile Services разширява своята екосистема и бележи нови рекорди за 2022

AppGallery се превърна в един от най-популярните и богати магазини за приложения в света

| Редактор: Стоян Гогов 0 414

Huawei достигна до нов етап в развитието си с разширяването на своята Huawei Mobile Services (HMS) екосистема. Глобалната технологична компания отдава растежа си през 2022 г. на непрекъснатите иновации, които превърнаха AppGallery в един от трите най-големи глобални пазара за приложения и място за безпроблемно изживяване във всички моменти и на всички устройства за милиони потребители.

Ето някои от най-забележителните примери, в цифри, за разрастването на екосистемата на HMS през 2022 г. са:

  • AppGallery вече има над 580 милиона активни месечни потребители (MAUs) по целия свят - увеличение с 16% спрямо третото тримесечие на 2020 г.; Активните месечни потребители на Quick Apps вече надхвърлят 160 милиона.
  • Броят на приложенията, които могат да бъдат изтеглени от AppGallery на HMS смартфони, се е увеличил със 147% на годишна база.
  • Повече от 220 000 приложения са интегрирани с HMS Core по целия свят; увеличението е със 120% спрямо третото тримесечие на 2020 г.
  • AppGallery отбеляза над 432 милиарда дистрибуции на приложения през 2021 г., скок от 12,5% спрямо 2020 г. и 96% в сравнение с 2019 г. Извън Китай качеството на разпространение има значително увеличение на годишна база от 56%.
  • Регистрираните разработчици, работещи с HMS по целия свят, са нараснали с 200% от третото тримесечие на 2020 г. достигайки до 6 милиона.
  • Мобилните услуги на Huawei покриват 8 основни регионални центъра и 15 центъра за данни, обслужващи над 170 държави/региони по света.
  • HUAWEI ID, напълно защитеният портал за влизане към всички услуги на Huawei, включително AppGallery, HUAWEI Health и HUAWEI Cloud, вече има повече от 400 милиона активни месечни потребители. HUAWEI ID гарантира, че личните данни на потребителите са напълно защитени, независимо дали изтеглят приложения, управляват множество устройства, архивират данни и много други.
  • Petal Search, собствената търсачка на Huawei Mobile Services, вече има функция, която позволява на потребителите да потребяват информация, базирана на текст, визия и глас, свързвайки над 3000 партньора в нашата екосистема.
  • Petal Search понастоящем предоставя пълно информационно покритие на футболните събития, вариращи от информация за отборите и турнира, до функции, които позволяват на феновете да гласуват за своя отбор и множество статистики, за да подобрят удоволствието на потребителите.
  • С активни месечни потребители, които надхвърлят 40 милиона, Petal Maps, популярният навигационен инструмент, обяви нови актуализации, включващи AR навигация за пешеходци, споделяне на местоположение в реално време и User Growth система, която създава по-завладяващо и реалистично картографско изживяване за потребителите.
  • HUAWEI Assistant е достигнал до над 260 милиона активни месечни потребители до септември тази година, предоставяйки на потребителите удобни услуги свързани със SmartCare Cards, както и такива за различни сценарии, включително услуги за пътуване, пазаруване и финанси.
  • Глобални услуги за търсене за 310 милиона потребители сега се предоставят от HUAWEI AI Search, предоставяйки им локална, мрежова и глобална информация в повече от 170 държави и региони.

HUAWEI Ads също набира скорост

Една специална част от екосистемата на мобилните услуги на Huawei, която бележи значителен ръст през 2022 г., е HUAWEI Ads, търговската платформа за устройства Huawei, която позволява на разработчиците и рекламодателите да се насочат към повече от 730 милиона потребители на устройства Huawei. Компанията работи в тясно сътрудничество със своите партньори, за да им помогне да монетизират своите приложения и да предлагат промоции, които насърчават по-голяма ангажираност с приложенията.

Сред постиженията на HUAWEI Ads:

  • Ръстът на рекламодателите се е увеличил 9 пъти от 2020 г. насам, достигайки 2000+ рекламодатели в 200+ рекламни индустрии.
  • Ръстът на издателите се е увеличил 4 пъти за същия период до общо 360 000+
  • Всеки ден 4 милиарда заявки биват получени за реклами и се очаква броят им да нарасне с 400% през 2023 г.
  • 49 000 приложения са интегрирани с Ads Kits по целия свят.
  • 40% от общия трафик на HUAWEI Ads идва от Европа

"AppGallery винаги е бил в основата на нашата HMS стратегия. През изминалата година разширихме броя на приложенията, интегрирани с HMS Core в нашия магазин, и успяхме да повишим качествения трафик за други ключови услуги като Petal Search, Petal Maps, HUAWEI Assistant, AI Search и нашия HUAWEI Browser", коментира д-р Хайме Гонзало, вицепрезидент на Huawei Mobile Services Европа. "Заедно с HUAWEI Ads, тези елементи са от съществено значение за нашата взаимосвързана HMS екосистема. Те са проектирани да работят в оптимална синергия, за да подкрепят бизнеса на нашите партньори разработчици и да предоставят незабравимо и приятно изживяване на милиони клиенти всеки ден. И това е само началото, тъй като ще продължим да надграждаме върху качеството на нашия новаторски подход."

В Европа бизнес визията на Huawei за Huawei Mobile Services (HMS) е комбинация от иновативни устройства и екосистема за сътрудничество. Това е добре илюстрирано в неотдавнашното представяне на пазара на Mate 50 Pro и серията смартфони Nova 10, които се основават на множеството услуги, поддържани от HMS екосистемата. В допълнение, HUAWEI Health, който вече обслужва повече от 400 милиона потребители по целия свят, използва средства за синхронизиране, за да споделя данните от тренировки с различни фитнес приложения, достъпни от AppGallery. Само приложението HUAWEI Health има 97 милиона активни месечни потребители (увеличение със 17% на годишна база), 13 милиона (увеличение с 20%, на годишна база), от които го използват за проследяване на спортните си дейности, докато 16 милиона (увеличение със 17%, на годишна база) анализират техния сън и 26 милиона (с 17%, на годишна база) го използват за проследяване на основните здравни показатели.

Растежът на HMS също отразява разрастването на компанията през изминалата година. Марката Huawei, която в момента се оценява на 71,2 милиарда долара, отбеляза глобален ръст от над 28% на годишна база. Това издига Huawei до номер девет в класацията на марките Global 500, според BrandFinance.

Компанията е инвестирала 17,5 милиарда евро в научноизследователска и развойна дейност, което и отрежда първото място по отношение на патентни заявки и я прави най-добрият патентен заявител в Европа през 2019г. и 2020г.

Huawei Mobile Services разширява своята екосистема и бележи нови рекорди за 2022

Huawei Mobile Services разширява своята екосистема и бележи нови рекорди за 2022

AppGallery се превърна в един от най-популярните и богати магазини за приложения в света

| Редактор : Стоян Гогов 0 414 снимка: Huawei

Huawei достигна до нов етап в развитието си с разширяването на своята Huawei Mobile Services (HMS) екосистема. Глобалната технологична компания отдава растежа си през 2022 г. на непрекъснатите иновации, които превърнаха AppGallery в един от трите най-големи глобални пазара за приложения и място за безпроблемно изживяване във всички моменти и на всички устройства за милиони потребители.

Ето някои от най-забележителните примери, в цифри, за разрастването на екосистемата на HMS през 2022 г. са:

  • AppGallery вече има над 580 милиона активни месечни потребители (MAUs) по целия свят - увеличение с 16% спрямо третото тримесечие на 2020 г.; Активните месечни потребители на Quick Apps вече надхвърлят 160 милиона.
  • Броят на приложенията, които могат да бъдат изтеглени от AppGallery на HMS смартфони, се е увеличил със 147% на годишна база.
  • Повече от 220 000 приложения са интегрирани с HMS Core по целия свят; увеличението е със 120% спрямо третото тримесечие на 2020 г.
  • AppGallery отбеляза над 432 милиарда дистрибуции на приложения през 2021 г., скок от 12,5% спрямо 2020 г. и 96% в сравнение с 2019 г. Извън Китай качеството на разпространение има значително увеличение на годишна база от 56%.
  • Регистрираните разработчици, работещи с HMS по целия свят, са нараснали с 200% от третото тримесечие на 2020 г. достигайки до 6 милиона.
  • Мобилните услуги на Huawei покриват 8 основни регионални центъра и 15 центъра за данни, обслужващи над 170 държави/региони по света.
  • HUAWEI ID, напълно защитеният портал за влизане към всички услуги на Huawei, включително AppGallery, HUAWEI Health и HUAWEI Cloud, вече има повече от 400 милиона активни месечни потребители. HUAWEI ID гарантира, че личните данни на потребителите са напълно защитени, независимо дали изтеглят приложения, управляват множество устройства, архивират данни и много други.
  • Petal Search, собствената търсачка на Huawei Mobile Services, вече има функция, която позволява на потребителите да потребяват информация, базирана на текст, визия и глас, свързвайки над 3000 партньора в нашата екосистема.
  • Petal Search понастоящем предоставя пълно информационно покритие на футболните събития, вариращи от информация за отборите и турнира, до функции, които позволяват на феновете да гласуват за своя отбор и множество статистики, за да подобрят удоволствието на потребителите.
  • С активни месечни потребители, които надхвърлят 40 милиона, Petal Maps, популярният навигационен инструмент, обяви нови актуализации, включващи AR навигация за пешеходци, споделяне на местоположение в реално време и User Growth система, която създава по-завладяващо и реалистично картографско изживяване за потребителите.
  • HUAWEI Assistant е достигнал до над 260 милиона активни месечни потребители до септември тази година, предоставяйки на потребителите удобни услуги свързани със SmartCare Cards, както и такива за различни сценарии, включително услуги за пътуване, пазаруване и финанси.
  • Глобални услуги за търсене за 310 милиона потребители сега се предоставят от HUAWEI AI Search, предоставяйки им локална, мрежова и глобална информация в повече от 170 държави и региони.

HUAWEI Ads също набира скорост

Една специална част от екосистемата на мобилните услуги на Huawei, която бележи значителен ръст през 2022 г., е HUAWEI Ads, търговската платформа за устройства Huawei, която позволява на разработчиците и рекламодателите да се насочат към повече от 730 милиона потребители на устройства Huawei. Компанията работи в тясно сътрудничество със своите партньори, за да им помогне да монетизират своите приложения и да предлагат промоции, които насърчават по-голяма ангажираност с приложенията.

Сред постиженията на HUAWEI Ads:

  • Ръстът на рекламодателите се е увеличил 9 пъти от 2020 г. насам, достигайки 2000+ рекламодатели в 200+ рекламни индустрии.
  • Ръстът на издателите се е увеличил 4 пъти за същия период до общо 360 000+
  • Всеки ден 4 милиарда заявки биват получени за реклами и се очаква броят им да нарасне с 400% през 2023 г.
  • 49 000 приложения са интегрирани с Ads Kits по целия свят.
  • 40% от общия трафик на HUAWEI Ads идва от Европа

"AppGallery винаги е бил в основата на нашата HMS стратегия. През изминалата година разширихме броя на приложенията, интегрирани с HMS Core в нашия магазин, и успяхме да повишим качествения трафик за други ключови услуги като Petal Search, Petal Maps, HUAWEI Assistant, AI Search и нашия HUAWEI Browser", коментира д-р Хайме Гонзало, вицепрезидент на Huawei Mobile Services Европа. "Заедно с HUAWEI Ads, тези елементи са от съществено значение за нашата взаимосвързана HMS екосистема. Те са проектирани да работят в оптимална синергия, за да подкрепят бизнеса на нашите партньори разработчици и да предоставят незабравимо и приятно изживяване на милиони клиенти всеки ден. И това е само началото, тъй като ще продължим да надграждаме върху качеството на нашия новаторски подход."

В Европа бизнес визията на Huawei за Huawei Mobile Services (HMS) е комбинация от иновативни устройства и екосистема за сътрудничество. Това е добре илюстрирано в неотдавнашното представяне на пазара на Mate 50 Pro и серията смартфони Nova 10, които се основават на множеството услуги, поддържани от HMS екосистемата. В допълнение, HUAWEI Health, който вече обслужва повече от 400 милиона потребители по целия свят, използва средства за синхронизиране, за да споделя данните от тренировки с различни фитнес приложения, достъпни от AppGallery. Само приложението HUAWEI Health има 97 милиона активни месечни потребители (увеличение със 17% на годишна база), 13 милиона (увеличение с 20%, на годишна база), от които го използват за проследяване на спортните си дейности, докато 16 милиона (увеличение със 17%, на годишна база) анализират техния сън и 26 милиона (с 17%, на годишна база) го използват за проследяване на основните здравни показатели.

Растежът на HMS също отразява разрастването на компанията през изминалата година. Марката Huawei, която в момента се оценява на 71,2 милиарда долара, отбеляза глобален ръст от над 28% на годишна база. Това издига Huawei до номер девет в класацията на марките Global 500, според BrandFinance.

Компанията е инвестирала 17,5 милиарда евро в научноизследователска и развойна дейност, което и отрежда първото място по отношение на патентни заявки и я прави най-добрият патентен заявител в Европа през 2019г. и 2020г.