Генералният директор на Huawei Consumer Group за България и Македония Лонгруи Циу, Георги Колев - Търговски директор на Huawei Consumer Business Group, Дарина Иванова - Маркетинг директор на Huawei за България и Македония и Емилия Кирилова - PR мениджър на Huawei за България и Македония показаха, защо Huawei P30 пренаписва правилата във фотографията

Екипът на Huawei демонстрираха възможностите на флагмана P30 Pro.

Моделът разполага с първата в света четворна LEICA камера, единствения по рода си HUAWEI SuperSpectrum сензор, SuperZoom обективите (5х оптичен зуум, 10х хибриден зуум и до 50 пъти дигитален зуум), новата HUAWEI ToF (Time of Flight) камера и подобрената оптична и AI технология за стабилизиране на изображението. С тази камера дистанцията вече не е пречка за заснемане на любим кадър като тя позволява заснемане на обекти в далечина до 580 метра. Освен това с оптичния зуум фокусът вече не се губи, а качеството е перфектно.

Вижте какви снимки прави Huawei P30 Pro >> >> >>

Телефонът разполага със супер широко обхватна телефото камера, оставяйки конкуренцията след себе си. Благодарение на новия SuperSpectrum сензор, Huawei постига революция в обработката на светлината, заменяйки наложения за повече от 40 години RGB сензор с нов RYYB (Red, Yellow, Yellow, Blue), с който камерата е в състояние да абсорбира до 40% допълнително светлина.

"SuperSpectrum е един от основните компоненти на уникалните постижения на Huawei P30 и P30 Pro при снимане на видео и снимки при много ниска осветеност. Камерата буквално може да покаже образ, невидим за човешкото око. Тази способност отваря множество нови възможности за креативна и арт фотография, както и изцяло ново поле за изява на мобилните видеографи", допълни Георги Колев - Търговски директор на Huawei Consumer Business Group.

Колев наблегна също на предимството, което дава четвъртата - ToF (Time of Flight) камера. Тя има ключова роля в определяне на дълбочината на полето и в пресъздаването на много естествен боке ефект, досега непостижим за мобилните камери.

"Ние общуваме в социалните мрежи все по-визуално, чрез снимки и видеа, за което роля имат както увеличеният капацитет на мобилните мрежи, така и качеството на изображенията, заснемани с мобилните ни устройства. Портретната фотография е особено силен инструмент в общуването и запазването на спомените ни, и вече можем да заснемаме и споделяме мигновено портрети с професионално качество", сподели той.

Георги Колев, който освен Търговски директор на Huawei Consumer Business Group, е и запален фотограф, обясни и иновативната идея, стояща зад чупещата рекорди телефото камера и постигането на 5-кратно оптично и 10-кратно хибридно приближение от мобилен флагман. Тайната е в перископния дизайн на камерата, при който се използва пречупване под прав ъгъл на входящата светлина и тялото на смартфона се използва за получаване на ултраширок обхват на еквивалента на фокусното разстояние на обектива. Отново, още по-впечатляващо е, че това изумително приближение работи както за снимки, така и за видеа, при които например можете да заснемете видео на диво животно или домашен любимец, без да го приближите и изплашите.

Очакваната със скорошен ъпдеит видео функция Dual View пък ще позволи използването едновременно на широкоъгълната и телефото камерата за заснемане на два парелелни видоклипа, които могат впоследствие да се използват за креативен монтаж.

В момента Huawei P30 Pro, P20 Pro и Mate20 Pro са на първите три места за мобилна камера в престижния фотографски тест DxOMark, а P30 Pro е обявен за смартфон камера на годината, печелейки World Awards 2019 на TIPA. Дарина Иванова допълни, че през 2018-а година, Huawei P20 Pro също получи тази престижна награда и е първата мобилна камера, която изобщо влиза в подобна фотографска класация.

Нещо повече, Huawei е на първо място в света по подадени заявки за патенти през 2018 г. и петият по големина в света инвеститор в научна и развойна дейност.

"Част от компанията от представянето на P8 серията през 2015-а година и е проследил развитието на P-серията през всички тези години до днес. През годините Huawei влага много ресурси в подобряването на своите телефони. Специално за P серията големият фокус е камерата като основната цел на компанията не е да изместят DSLR устройствата, а да дадат възможност на всеки човек да разполага с мобилно устройство, което снима с качествата на професионална камера" сподели Георги Колев.

Дарина Иванова - Маркетинг директор на Huawei за България и Македония обърна специално внимание коя точно е таргет групата, към която е насочена P серията като сподели че "P серията е лайфстайл телефона на Huawei и камерата играе най-важната ключова роля. Според маркетинг проучвания на Huawei добрата камера е една от трите основни причини за закупуване на телефон".

С новия Huawei P30 и P30 Pro фотографията и видеографията стават достъпни за всеки любител на фото и видеозаснемането в социалните мрежи. Новата флагман серия е лайфстайл инструмент, с който всеки може да изрази себе си по професионален начин и да не остане незабелязан. Живеем във времето на Instragram и Youtube поколението, когато всеки млад човек търси визуалните комуникации и себеизразяване чрез снимки и видео".

Г-н Циу също сподели, че е много щастлив, че "Huawei все по-силно затвърждава позицията си на премиум бранд и в България, като една от основните цели на компанията е да развива своя иновативна потребителска екосистема, която в обозримо бъдеще ще се поддържа от все повече Huawei устройства".