Изкуственият интелект на Google ще помогне на McDonald's | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Изкуственият интелект на Google ще помогне на McDonald's
Снимка: AP/БТА

Изкуственият интелект на Google ще помогне на McDonald's

Веригата за бързо хранене ще започне мащабно обновяване на своите ресторанти

| Редактор: Кристиан Антонов 6 720

McDonald's обяви партньорство с Google за внедряване на генеративен изкуствен интелект от 2024 година. Този ход, насочен към технологично модернизиране на компанията, обещава радикално да промени оперативните процеси на веригата, като предложи на клиентите по-добро обслужване и по-свежа храна.

От 2024 г. McDonald's ще започне мащабно обновяване на своите ресторанти, включващо инсталиране на нов хардуер и софтуер, както и използване на услугите на Google Cloud. Тези промени ще обхванат хиляди заведения по целия свят. Основната цел е да се използва генеративен изкуствен интелект за анализ на огромни количества данни. По този начин ще се оптимизират работните процеси и ще се подобри качеството на услугите, включително сервирането на по-топла и по-свежа храна.

Въпреки че Макдоналдс все още не е разкрил подробности за спецификата на приложението на ИИ, компанията споменава в изявлението си, че новите технологии ще помогнат на мениджърите да идентифицират и решават по-бързо проблемите в бизнес процесите на веригата, както и да опростят работата на персонала на ресторантите и да създадат нови възможности за клиентите. Подобен подход прилага и Wendy's, която също използва Google Cloud AI. Тя вече тества система с изкуствен интелект за приемане на поръчки. Тези разработки могат да говорят за широкото внедряване на автоматизацията в хранително-вкусовата промишленост.

В допълнение към тези нововъведения McDonald's внедрява и нова операционна система, която ще синхронизира мобилното приложение и киоските за поръчка на самообслужване. Тази актуализация има за цел да създаде единен и интуитивен потребителски интерфейс. Компанията вярва, че този подход ще опрости процеса на поръчване за клиентите и ще позволи по-точни тестове и разработване на автоматизирани решения за подобряване на работата на ресторантите.

Изкуственият интелект на Google ще помогне на McDonald's

Изкуственият интелект на Google ще помогне на McDonald's

Веригата за бързо хранене ще започне мащабно обновяване на своите ресторанти

| Редактор : Кристиан Антонов 6 720 Снимка: AP/БТА

McDonald's обяви партньорство с Google за внедряване на генеративен изкуствен интелект от 2024 година. Този ход, насочен към технологично модернизиране на компанията, обещава радикално да промени оперативните процеси на веригата, като предложи на клиентите по-добро обслужване и по-свежа храна.

От 2024 г. McDonald's ще започне мащабно обновяване на своите ресторанти, включващо инсталиране на нов хардуер и софтуер, както и използване на услугите на Google Cloud. Тези промени ще обхванат хиляди заведения по целия свят. Основната цел е да се използва генеративен изкуствен интелект за анализ на огромни количества данни. По този начин ще се оптимизират работните процеси и ще се подобри качеството на услугите, включително сервирането на по-топла и по-свежа храна.

Въпреки че Макдоналдс все още не е разкрил подробности за спецификата на приложението на ИИ, компанията споменава в изявлението си, че новите технологии ще помогнат на мениджърите да идентифицират и решават по-бързо проблемите в бизнес процесите на веригата, както и да опростят работата на персонала на ресторантите и да създадат нови възможности за клиентите. Подобен подход прилага и Wendy's, която също използва Google Cloud AI. Тя вече тества система с изкуствен интелект за приемане на поръчки. Тези разработки могат да говорят за широкото внедряване на автоматизацията в хранително-вкусовата промишленост.

В допълнение към тези нововъведения McDonald's внедрява и нова операционна система, която ще синхронизира мобилното приложение и киоските за поръчка на самообслужване. Тази актуализация има за цел да създаде единен и интуитивен потребителски интерфейс. Компанията вярва, че този подход ще опрости процеса на поръчване за клиентите и ще позволи по-точни тестове и разработване на автоматизирани решения за подобряване на работата на ресторантите.