Как България се превърна в уважаван международен производител на индустриални врати
Високи технологии и постоянен стремеж към подобрение тласкат българския бранд за гаражни врати Secdoor към нови пазари в Европа и Близкия Изток
В края на 90-те години на миналия век бизнесът и производството в България се намират в криза. Трудностите спъват редица производители, но се превръщат в мотивация за други. Такава е историята на братята Димитър Димитров и Стоян Трошев които стартират своята предприемаческа дейност преди повече от 20 години.
Те успяват да въведат най-добрите индустриални практики от Европа в България и да поставят страната ни на международната икономическа карта с водеща позиция в един доста развит сектор. Днес Secdoor има произведени и монтирани хиляди врати. Клиентите са от Европа, Катар, Дубай и множество други държави.
Продуктите на компанията са изключително търсени заради високото си качество, идващо на разумни цени. Secdoor дава до 10 години гаранция на продуктите си, а те притежават всички необходими сертификати за качество.
Пътят към успеха
Дългите години успешен бизнес водят до разрастването на Secdoor . Българската компания от скоро отвори новият си завод върху терен с площ от 7500м2. Той се намира в с. Царацово на 3 км от Пловдив и в непосредствена близост до магистрала "Тракия".
Предишният завод на компанията имаше капацитет да произвежда 3 000 гаражни врати годишно. Новият е с тройно по-голям капацитет и може да прави над 10 000 врати годишно.
Новата фабрика разполага с производствена и административна сграда от най-ново поколение като последната има офисна част и шоурум на продуктите на фирмата. Там на място могат да бъдат разгледани различни видове секционни гаражни и индустриални врати, както и противопожарни, бързи и дворни такива.
Представени са също така и автоматизации за врати на фирмите Roger Technology Италия и Marantec, Германия. Компанията СИД Ентъпрайз ООД собственик на бранда Secdoor вече организира обучения с дилърите си в цялата страна в модерна и ползотворна среда, където се дискутират преимуществата на продуктите, които предлага.
В производството са въведени изцяло нови технологии и производствени линии, които позволяват по-голяма автоматизация на процесите.
Стоян Трошев споделя, че предстоят още инвестиции в машини до края на 2023 година. Те ще осигурят допълнителна възможност за бърза реакция на все по-големите изисквания на клиентите на компанията в България и по света.
Secdoor вече е предпочитан партньор на много инвеститори и строители от Европа и Близкия Изток. Компанията работи основно с дилъри, като има такива във всички по-големи населени места в България.
От няколко години се предлага и така нареченото OEM производство на секционни гаражни и индустриални врати, което означава, че компанията произвежда врати за различни производители на българския пазар, които ги предлагат на крайните клиенти под собствени брандове. Това позволява на разширяващата се дилърска мрежа на компанията да работи в насока утвърждаване на собствените си брандове и подобряване на отношенията си със собствените си крайни клиенти.
В условията на търсене на постоянно подобрение на продуктовата си гама Secdoor разработва и внедрява и нови продукти като бързи секционни врати, портални врати по нова технология и луксозни врати за къщи, които ще бъдат представени на аудиторията през пролетта. Дългогодишния опит и хилядите клиенти на компанията са гаранцията за непрестанния стремеж към подобрение и развитие към което мениджмънта се стреми.
"Въпреки трудните и непредвидими години, белязани с преминаването през пандемия, война в близост до държавата ни и висока инфлация устойчивостта и адаптивността на Secdoor я прави предпочитан партньор. През последните месеци благодарение на дългогодишните партньорства с най-добрите производители за компоненти за секционни гаражни и индустриални врати в Западна Европа Secdoor дори успя да направи две намаления на цените на продуктите си. Тези намаления директно влияят върху цените и за крайните клиенти тъй като Secdoor e основен доставчик на части, панели и автоматика чрез последните разработки в онлайн магазина си", разказва Стоян Трошев.
Постиженията на Secdoor доказват, че добрият и успешен бизнес е възможен в България. Особено, когато технологичните иновации и постоянното развитие на производственият процес стоят на преден план.
*Материалът съдържа продуктово позициониране
НАЙ
Първият в света 3D-принтиран хотел постепенно придобива форма в Тексас