Lenovo иска да превърне Motorola в третата по големина марка на пазара на смартфони в рамките на три години | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Lenovo иска да превърне Motorola в третата по големина марка на пазара на смартфони в рамките на три години
Снимка: Motorola

Lenovo иска да превърне Motorola в третата по големина марка на пазара на смартфони в рамките на три години

Компанията има за цел да увеличи дела си до 10% на пазарите, на които вече е постигнала известен напредък

| Редактор: Кристиан Антонов 2 1193

Motorola може да се превърне в третата по големина марка на световния пазар на смартфони в рамките на три години. Това заяви пред репортери в кулоарите на Световния икономически форум в Давос Матю Зелински, вицепрезидент на Lenovo, която е собственик на Motorola.

"Бих заложил заплатата си, че до три години ще бъдем трети в света" - каза той, очертавайки амбициите на Lenovo за Motorola. Зелински също така отбеляза, че компанията е направила някои промени в бизнеса на Motorola, "давайки му по-висок приоритет и това вече се отплаща".

Припомняме, че Lenovo, която е най-големият производител на компютри в света, купи Motorola от Google през 2014 година. През последните няколко години компанията се опитва да наложи марката, за да се позиционира като основен играч на световния пазар на смартфони, който да се конкурира с компании като Samsung и Apple.

Samsung и Apple имат общ дял от около 40% на световния пазар на смартфони. Данните на Counterpoint Research сочат, че през третото тримесечие на 2023 г. делът на Motorola е бил около 4 %, което я прави осмият по големина производител на смартфони. Въпреки това марката е успяла да постигне големи успехи на някои пазари. В САЩ Motorola е третият по големина играч на пазара на смартфони, а в Латинска Америка е вторият по големина.

Според Зелински компанията има за цел да увеличи дела си до 10% на пазарите, на които вече е постигнала известен напредък. Това ще увеличи общия ѝ дял на световния пазар на смартфони. Част от стратегията за растеж се отнася до премиум сегмента, който е доминиран от Samsung и Apple. Сгъваеми устройства като Motorola Razr попадат в тази категория поради високата цена. Зелински посочва още, че повечето потребители на Razr са се отказали от използването на "не-Андроид" устройства. Очевидно той има предвид факта, че по-голямата част от потребителите на Razr са бивши собственици на iPhone.

Още докато говореше с репортерите, Зиелински заяви, че Lenovo е готова да разшири производственото си предприятие в Индия, ако възникне необходимост. Той също така добави, че Индия "със сигурност е една от стратегически най-важните страни" за Lenovo.

Lenovo иска да превърне Motorola в третата по големина марка на пазара на смартфони в рамките на три години

Lenovo иска да превърне Motorola в третата по големина марка на пазара на смартфони в рамките на три години

Компанията има за цел да увеличи дела си до 10% на пазарите, на които вече е постигнала известен напредък

| Редактор : Кристиан Антонов 2 1193 Снимка: Motorola

Motorola може да се превърне в третата по големина марка на световния пазар на смартфони в рамките на три години. Това заяви пред репортери в кулоарите на Световния икономически форум в Давос Матю Зелински, вицепрезидент на Lenovo, която е собственик на Motorola.

"Бих заложил заплатата си, че до три години ще бъдем трети в света" - каза той, очертавайки амбициите на Lenovo за Motorola. Зелински също така отбеляза, че компанията е направила някои промени в бизнеса на Motorola, "давайки му по-висок приоритет и това вече се отплаща".

Припомняме, че Lenovo, която е най-големият производител на компютри в света, купи Motorola от Google през 2014 година. През последните няколко години компанията се опитва да наложи марката, за да се позиционира като основен играч на световния пазар на смартфони, който да се конкурира с компании като Samsung и Apple.

Samsung и Apple имат общ дял от около 40% на световния пазар на смартфони. Данните на Counterpoint Research сочат, че през третото тримесечие на 2023 г. делът на Motorola е бил около 4 %, което я прави осмият по големина производител на смартфони. Въпреки това марката е успяла да постигне големи успехи на някои пазари. В САЩ Motorola е третият по големина играч на пазара на смартфони, а в Латинска Америка е вторият по големина.

Според Зелински компанията има за цел да увеличи дела си до 10% на пазарите, на които вече е постигнала известен напредък. Това ще увеличи общия ѝ дял на световния пазар на смартфони. Част от стратегията за растеж се отнася до премиум сегмента, който е доминиран от Samsung и Apple. Сгъваеми устройства като Motorola Razr попадат в тази категория поради високата цена. Зелински посочва още, че повечето потребители на Razr са се отказали от използването на "не-Андроид" устройства. Очевидно той има предвид факта, че по-голямата част от потребителите на Razr са бивши собственици на iPhone.

Още докато говореше с репортерите, Зиелински заяви, че Lenovo е готова да разшири производственото си предприятие в Индия, ако възникне необходимост. Той също така добави, че Индия "със сигурност е една от стратегически най-важните страни" за Lenovo.