Само платените акаунти ще могат да гласуват в Twitter
Промяната идва от 15 април
Тази седмица Илон Мъск сподели с аудиторията на Twitter подробности за предстоящите промени в политиката на социалната мрежа, които имат за цел да привлекат допълнителни потребители към платения абонамент Twitter Blue. От средата на април само клиентите на услугата, които плащат, ще имат право да участват в анкети и само техните туитове ще бъдат включвани в препоръките към други потребители на платформата.
За индивидуалните потребители единственият начин за потвърждаване на акаунта скоро ще бъде абонамент за 8 или 11 щ. долара на месец, в зависимост от начина на плащане, докато политическите организации и компаниите ще бъдат потвърждавани на различна основа. По този начин служител на компания ще може да получи потвърден акаунт без допълнителни разходи за себе си, но ще трябва да извършва дейности на страниците в Twitter от името на компанията.
Както Илон Мъск уточнява, от 15 април в препоръките "За вас" ще бъдат включвани само туитове от потребители с верифицирани акаунти. Според милиардера "това е единственият реалистичен начин да се преборим с пренасищането с усъвършенствани ботове, използващи системи с изкуствен интелект". В противен случай, както добави Мъск, администрацията на социалната мрежа няма шанс да спечели тази борба.
Както знаете, за абонатите на Twitter Blue популяризирането на техните туитове в препоръките и резултатите от търсенето вече е една от приоритетните функции, предоставяни от услугата. Илон Мъск добави, че не смята за подходящо да се изтъкват дейностите на известни личности като популярни спортисти и политици на страниците на Twitter. Според ръководителя на Twitter всички потребители на социалната мрежа трябва да имат равни възможности. По неофициална информация обаче известните личности ще запазят някои привилегии в тази област.
Според Илон Мъск от 15 април потребителите на Twitter трябва да имат потвърден акаунт, за да могат да участват в гласуването. Миналата година той обеща да въведе подобно ограничение за участие в анкети, свързани с политически теми. Сега правилото ще се прилага за всички анкети, провеждани на страниците на Twitter.