Съобщенията за масово връщане на Apple Vision Pro от недоволни клиенти се оказаха неверни
Процентът на връщане на очилата не е по-висок от този на другите продукти на Apple
Съобщенията, че клиентите масово връщат в магазините на Apple очилата за добавена реалност Apple Vision Pro поради дискомфорт при използването им, се оказаха неверни, пише AppleInsider. Политиката на Apple позволява връщането на закупени устройства в рамките на 14 дни от покупката по почти всякаква причина, при условие че продуктът се връща в пълен комплект.
След като проследи обема на върнатите през миналата седмица Vision Pro в 24 магазина, използвайки източници от търговската мрежа на Apple, AppleInsider стигна до заключението, че не е имало толкова много връщания. Във всеки случай към 16 февруари, когато приключи двуседмичният период от началото на продажбите на Apple Vision Pro, процентът на връщане на очилата не беше по-висок от този на другите продукти на Apple.
"Имахме няколко връщания за няколко дни, но това не е извън нормалния диапазон за новите продукти в региона" - заяви при условие за анонимност високопоставен служител на Apple Retail. Други източници от Apple Retail потвърдиха, че не е имало рязък скок във връщането на очила.
Отбелязва се, че има две основни групи клиенти, които връщат продукта. Първата група - тези, които веднага са имали биологична несъвместимост със слушалките, например симптоми на морска болест. Втората група - youtube-ри, които използват покупката като безплатно отдаване под наем. Но те правят същото и с други продукти на Apple, като се възползват от нейната политика за връщане.