Съобщенията за масово връщане на Apple Vision Pro от недоволни клиенти се оказаха неверни | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Съобщенията за масово връщане на Apple Vision Pro от недоволни клиенти се оказаха неверни
Снимка: Apple

Съобщенията за масово връщане на Apple Vision Pro от недоволни клиенти се оказаха неверни

Процентът на връщане на очилата не е по-висок от този на другите продукти на Apple

| Редактор: Кристиан Антонов 1 373

Съобщенията, че клиентите масово връщат в магазините на Apple очилата за добавена реалност Apple Vision Pro поради дискомфорт при използването им, се оказаха неверни, пише AppleInsider. Политиката на Apple позволява връщането на закупени устройства в рамките на 14 дни от покупката по почти всякаква причина, при условие че продуктът се връща в пълен комплект.

След като проследи обема на върнатите през миналата седмица Vision Pro в 24 магазина, използвайки източници от търговската мрежа на Apple, AppleInsider стигна до заключението, че не е имало толкова много връщания. Във всеки случай към 16 февруари, когато приключи двуседмичният период от началото на продажбите на Apple Vision Pro, процентът на връщане на очилата не беше по-висок от този на другите продукти на Apple.

"Имахме няколко връщания за няколко дни, но това не е извън нормалния диапазон за новите продукти в региона" - заяви при условие за анонимност високопоставен служител на Apple Retail. Други източници от Apple Retail потвърдиха, че не е имало рязък скок във връщането на очила.

Отбелязва се, че има две основни групи клиенти, които връщат продукта. Първата група - тези, които веднага са имали биологична несъвместимост със слушалките, например симптоми на морска болест. Втората група - youtube-ри, които използват покупката като безплатно отдаване под наем. Но те правят същото и с други продукти на Apple, като се възползват от нейната политика за връщане.

Съобщенията за масово връщане на Apple Vision Pro от недоволни клиенти се оказаха неверни

Съобщенията за масово връщане на Apple Vision Pro от недоволни клиенти се оказаха неверни

Процентът на връщане на очилата не е по-висок от този на другите продукти на Apple

| Редактор : Кристиан Антонов 1 373 Снимка: Apple

Съобщенията, че клиентите масово връщат в магазините на Apple очилата за добавена реалност Apple Vision Pro поради дискомфорт при използването им, се оказаха неверни, пише AppleInsider. Политиката на Apple позволява връщането на закупени устройства в рамките на 14 дни от покупката по почти всякаква причина, при условие че продуктът се връща в пълен комплект.

След като проследи обема на върнатите през миналата седмица Vision Pro в 24 магазина, използвайки източници от търговската мрежа на Apple, AppleInsider стигна до заключението, че не е имало толкова много връщания. Във всеки случай към 16 февруари, когато приключи двуседмичният период от началото на продажбите на Apple Vision Pro, процентът на връщане на очилата не беше по-висок от този на другите продукти на Apple.

"Имахме няколко връщания за няколко дни, но това не е извън нормалния диапазон за новите продукти в региона" - заяви при условие за анонимност високопоставен служител на Apple Retail. Други източници от Apple Retail потвърдиха, че не е имало рязък скок във връщането на очила.

Отбелязва се, че има две основни групи клиенти, които връщат продукта. Първата група - тези, които веднага са имали биологична несъвместимост със слушалките, например симптоми на морска болест. Втората група - youtube-ри, които използват покупката като безплатно отдаване под наем. Но те правят същото и с други продукти на Apple, като се възползват от нейната политика за връщане.