Xpeng представи по-усъвършенствана версия на автопилота за своите автомобили | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Xpeng представи по-усъвършенствана версия на автопилота за своите автомобили
Снимка: iStock by Getty Images

Xpeng представи по-усъвършенствана версия на автопилота за своите автомобили

City NGP или "автопилот с навигация" ще бъде въведен от тази година до края на първата половина на 2023 година

| Редактор: Кристиан Антонов 1 1081

Китайският производител на автомобили Xpeng официално представи усъвършенствана система за подпомагане на водача XNGP, която трябва да увеличи привлекателността на неговите автомобили във все по-конкурентната среда. Новият частичен автопилот ще позволи на автомобилите да изпълняват някои функции на шофиране в автоматичен режим, но ще изисква присъствието на водача зад волана.

Системата XNGP ще замени предишната версия на автопилота Xpilot и ще бъде достъпна за собствениците на електрическия кросоувър Xpeng G9 Max в някои градове в Китай до края на годината. Въвеждането на всички функции на системата XNGP ще отнеме до две години.

City NGP или "автопилот с навигация" ще бъде въведен от тази година до края на първата половина на 2023 година. Тази функция ще позволи на автомобилите да се движат в полуавтономен режим в трудни градски условия, като извършват определени маневри, като например смяна на лентата за движение по време на движение. През втората половина на следващата година Xpeng планира да въведе повече функции, така че автомобилите да могат да изпреварват и паркират самостоятелно. Компанията планира през 2024 г. да предостави възможностите на автопилота във всички големи градове в Китай. Xpeng отбелязва в съобщение за пресата, че XNGP е последната стъпка "преди въвеждането на напълно автономно шофиране".

Пускането на новата версия на автопилота идва в труден момент за базираната в Гуанджоу компания, чиито акции спаднаха с 83% през 2022 година. Xpeng отчете загуба през второто тримесечие, която надхвърли очакванията на анализаторите, докато прогнозата за доставките през третото тримесечие разочарова инвеститорите. Освен това нарастващите разходи за суровини принудиха Xpeng да повиши цената на някои от своите автомобили. Освен това на китайския автомобилен пазар значително се е засилила конкуренцията с компании като BYD, Tesla, Nio и Li Auto.

Xpeng представи по-усъвършенствана версия на автопилота за своите автомобили

Xpeng представи по-усъвършенствана версия на автопилота за своите автомобили

City NGP или "автопилот с навигация" ще бъде въведен от тази година до края на първата половина на 2023 година

| Редактор : Кристиан Антонов 1 1081 Снимка: iStock by Getty Images

Китайският производител на автомобили Xpeng официално представи усъвършенствана система за подпомагане на водача XNGP, която трябва да увеличи привлекателността на неговите автомобили във все по-конкурентната среда. Новият частичен автопилот ще позволи на автомобилите да изпълняват някои функции на шофиране в автоматичен режим, но ще изисква присъствието на водача зад волана.

Системата XNGP ще замени предишната версия на автопилота Xpilot и ще бъде достъпна за собствениците на електрическия кросоувър Xpeng G9 Max в някои градове в Китай до края на годината. Въвеждането на всички функции на системата XNGP ще отнеме до две години.

City NGP или "автопилот с навигация" ще бъде въведен от тази година до края на първата половина на 2023 година. Тази функция ще позволи на автомобилите да се движат в полуавтономен режим в трудни градски условия, като извършват определени маневри, като например смяна на лентата за движение по време на движение. През втората половина на следващата година Xpeng планира да въведе повече функции, така че автомобилите да могат да изпреварват и паркират самостоятелно. Компанията планира през 2024 г. да предостави възможностите на автопилота във всички големи градове в Китай. Xpeng отбелязва в съобщение за пресата, че XNGP е последната стъпка "преди въвеждането на напълно автономно шофиране".

Пускането на новата версия на автопилота идва в труден момент за базираната в Гуанджоу компания, чиито акции спаднаха с 83% през 2022 година. Xpeng отчете загуба през второто тримесечие, която надхвърли очакванията на анализаторите, докато прогнозата за доставките през третото тримесечие разочарова инвеститорите. Освен това нарастващите разходи за суровини принудиха Xpeng да повиши цената на някои от своите автомобили. Освен това на китайския автомобилен пазар значително се е засилила конкуренцията с компании като BYD, Tesla, Nio и Li Auto.