EPA/БГНЕС
Facebook влиза и в автомобилите
В ресторантите, на кино, в офиса - влизането във Facebook се превърна в навик за мнозина от членовете на социалната мрежа, които вече са над 800 милиона, отбелязва Ройтерс. Сега този навик достигна нов предел - автомобилите.
2
101
Американското подразделение на Мерцедес-Бенц (Mercedes-Benz) внедрява Facebook в автомобилите си със специална версия на услугата, вградена в нова телематична система, която ще бъде представена на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас тази седмица, предаде БТА.
Достъпът до Facebook на пътя няма да бъде същият като достъпа от личния компютър или смартфона. Версията на Facebook, предложена в мерцедесите е орязана до ограничен набор от възможности, специално проектирани за шофьори и свързани главно с местонахождението на приятели и компании.
По думите на Дан Роуз, вицепрезидент отговарящ за партньорството във Facebook, версията на социалната мрежа, проектирана за Мерцедес, отразява обогатяването на Facebook с нарастващ нов списък от настройки, там, където има на разположение екрани и интернет връзки. Той отбеляза, също така, че Facebook се интегрира в телевизорите, като се очаква на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас различни производители на телевизори да представят вграден Facebook в продуктите си.
За разлика от телевизорите обаче интегрирането на Facebook в автомобилите изисква сериозно обмисляне на въпроса за безопасността на пътуването. Продуктовият мениджър от Мерцедес Роберт Поликано, посочи, че предлаганата Facebook услуга не е по-разсейваща от стандартната навигационна система в колата или радиото. Всяка дейност, свързана с Facebook, която изисква потребителят да въвежда текст е дезактивирана, докато колата се движи.
Достъпът до Facebook на пътя няма да бъде същият като достъпа от личния компютър или смартфона. Версията на Facebook, предложена в мерцедесите е орязана до ограничен набор от възможности, специално проектирани за шофьори и свързани главно с местонахождението на приятели и компании.
По думите на Дан Роуз, вицепрезидент отговарящ за партньорството във Facebook, версията на социалната мрежа, проектирана за Мерцедес, отразява обогатяването на Facebook с нарастващ нов списък от настройки, там, където има на разположение екрани и интернет връзки. Той отбеляза, също така, че Facebook се интегрира в телевизорите, като се очаква на Международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас различни производители на телевизори да представят вграден Facebook в продуктите си.
За разлика от телевизорите обаче интегрирането на Facebook в автомобилите изисква сериозно обмисляне на въпроса за безопасността на пътуването. Продуктовият мениджър от Мерцедес Роберт Поликано, посочи, че предлаганата Facebook услуга не е по-разсейваща от стандартната навигационна система в колата или радиото. Всяка дейност, свързана с Facebook, която изисква потребителят да въвежда текст е дезактивирана, докато колата се движи.