Жените са по-зависими от социалните мрежи | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Жените са по-зависими от социалните мрежи
Getty Images/Guliver Photos

Жените са по-зависими от социалните мрежи

Жените са два пъти по-зависими от социалните мрежи от мъжете, показа британско изследване, цитирано от в. "Дейли телеграф" и БТА.

1 219
Повече от половината от жените, които използват интернет, са почитателки на Twitter и Facebook. При мъжете процентът е само 34.

18 процента от анкетираните жени са споделили, че ако интернет спре да съществува, най-много ще им липсват социалните мрежи. Без тях не си представят живота само 7 процента от мъжете. Ако нямаше интернет, на тях биха им липсвали най-много услугите в мрежата, като интернет банкирането.

Изследването разби и някои стереотипи за използването на интернет от двата пола. Оказа се, че жените са по-големи почитателки на игрите в мрежата - 9 срещу 8 процента от анкетираните. 13 процента от мъжете харесват сайтове за видеосподеляне като Flickr и Youtube при само 6 на сто от жените.

Повече жени използват интернет да търсят нещо, например изгодни покупки. Мъжете обаче сърфират в мрежата, за да обогатяват знанията си по различни теми. Изследването е обхванало 2000 души.
Жените са по-зависими от социалните мрежи

Жените са по-зависими от социалните мрежи

Жените са два пъти по-зависими от социалните мрежи от мъжете, показа британско изследване, цитирано от в. "Дейли телеграф" и БТА.

1 219 Getty Images/Guliver Photos
Повече от половината от жените, които използват интернет, са почитателки на Twitter и Facebook. При мъжете процентът е само 34.

18 процента от анкетираните жени са споделили, че ако интернет спре да съществува, най-много ще им липсват социалните мрежи. Без тях не си представят живота само 7 процента от мъжете. Ако нямаше интернет, на тях биха им липсвали най-много услугите в мрежата, като интернет банкирането.

Изследването разби и някои стереотипи за използването на интернет от двата пола. Оказа се, че жените са по-големи почитателки на игрите в мрежата - 9 срещу 8 процента от анкетираните. 13 процента от мъжете харесват сайтове за видеосподеляне като Flickr и Youtube при само 6 на сто от жените.

Повече жени използват интернет да търсят нещо, например изгодни покупки. Мъжете обаче сърфират в мрежата, за да обогатяват знанията си по различни теми. Изследването е обхванало 2000 души.