Facebook ще събира такси за промоционални оферти | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook ще събира такси за промоционални оферти
EPA/БГНЕС

Facebook ще събира такси за промоционални оферти

Facebook обяви, че ще започне да събира такса от компаниите, които пускат промоционални оферти в социалната мрежа, превръщайки безплатна услуга в потенциален източник на приходи, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

0 158
Мрежата пусна услугата Facebook Offers по-рано тази година, давайки възможност на търговци на дребно и местни компании да изпращат промоционални предложения до последователите си във Facebook . Потребителите кликват върху бутон на съответната оферта и получават имейл от Facebook, който могат да разпечатат и да представят в съответните магазини, за да получат намалението.

Досега услугата беше безплатна, но през идните седмици компанията ще започне да иска от търговците такса от минимум 5 долара за свързаните с офертата реклами, за да помогне всяко предложение да стигне до целевата група. Размерът на таксата ще бъде различен според размера на Facebook-страницата на търговеца.

Предложението е опит на социалната мрежа да се справи с разочароващите приходи, които поставиха под натиск цената на акциите й.
Facebook ще събира такси за промоционални оферти

Facebook ще събира такси за промоционални оферти

Facebook обяви, че ще започне да събира такса от компаниите, които пускат промоционални оферти в социалната мрежа, превръщайки безплатна услуга в потенциален източник на приходи, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

0 158 EPA/БГНЕС
Мрежата пусна услугата Facebook Offers по-рано тази година, давайки възможност на търговци на дребно и местни компании да изпращат промоционални предложения до последователите си във Facebook . Потребителите кликват върху бутон на съответната оферта и получават имейл от Facebook, който могат да разпечатат и да представят в съответните магазини, за да получат намалението.

Досега услугата беше безплатна, но през идните седмици компанията ще започне да иска от търговците такса от минимум 5 долара за свързаните с офертата реклами, за да помогне всяко предложение да стигне до целевата група. Размерът на таксата ще бъде различен според размера на Facebook-страницата на търговеца.

Предложението е опит на социалната мрежа да се справи с разочароващите приходи, които поставиха под натиск цената на акциите й.