EPA/БГНЕС
Facebook ще събира такси за промоционални оферти
Facebook обяви, че ще започне да събира такса от компаниите, които пускат промоционални оферти в социалната мрежа, превръщайки безплатна услуга в потенциален източник на приходи, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
0
158
Мрежата пусна услугата Facebook Offers по-рано тази година, давайки възможност на търговци на дребно и местни компании да изпращат промоционални предложения до последователите си във Facebook . Потребителите кликват върху бутон на съответната оферта и получават имейл от Facebook, който могат да разпечатат и да представят в съответните магазини, за да получат намалението.
Досега услугата беше безплатна, но през идните седмици компанията ще започне да иска от търговците такса от минимум 5 долара за свързаните с офертата реклами, за да помогне всяко предложение да стигне до целевата група. Размерът на таксата ще бъде различен според размера на Facebook-страницата на търговеца.
Предложението е опит на социалната мрежа да се справи с разочароващите приходи, които поставиха под натиск цената на акциите й.
Досега услугата беше безплатна, но през идните седмици компанията ще започне да иска от търговците такса от минимум 5 долара за свързаните с офертата реклами, за да помогне всяко предложение да стигне до целевата група. Размерът на таксата ще бъде различен според размера на Facebook-страницата на търговеца.
Предложението е опит на социалната мрежа да се справи с разочароващите приходи, които поставиха под натиск цената на акциите й.