„5 000 000 разходки – една дестинация” е слоганът на новата комуникационна кампания на най-голямата верига за телекомуникационни продукти и услуги в България GERMANOS. Цифрата 5 000 000 означава броя на посещенията в 138-те магазина в страната за една година. Лицата от новата комуникационна платформа отговорят на профила на клиентите на GERMANOS – активни хора, които се интересуват от технологиите и всичко ново. При заснемането на рекламни визии е използван популярният в модерното кино „стоп кадър”-ефект (т.нар. freeze ефект). Той акцентира върху лицата на главните герои в ключов кадър от клипа, в който се разкрива новият рекламен слоган. Разходката, изпълнена с положителни емоции, присъства и в музикалния фон - хита на Нанси Синатра от 60-те години на миналия век These boots are made for walking. Главните герои в рекламите са хората, които срещаме в ежедневието си. Телевизионните клипове разказват поредица от ситуации, в които героят намира отговор на своите въпроси, свързани с мобилните комуникации. „Новата комуникационна платформа се основава на едни от най-важните корпоративни ценности за компанията – приятелско отношение, близост до клиента, отлично обслужване и създаване на позитивна емоция. „Разходката” намира израз и в новото рекламно послание, защото в GERMANOS всеки клиент може да открие решение за своите потребности, независимо дали това е нов технологичен продукт, услуга или професионална консултация.”, сподели Савина Гаврилова, Маркетинг мениджър на „Германос Телеком България” ЕАД. Teaser кампанията стартира на 7 януари, а нейното разкриване се излъчи за първи път в ефир на 17 януари. Всички магазини GERMANOS в България вече са брандирани с новите рекламни визии. Използваните медии за анонсиране на новата комуникационна кампания включват телевизия, преса, интернет, външна реклама, излъчвания в най-посещаваните кина в страната.