Българска уеб асоциация (БУА)  и Интерактив Асошиейшън България (IAB) публикуваха Препоръчителен стандарт за работа в уеб рекламата: „Стандартни размери банери за българския онлайн пазар – 2011”. Документът е първият резултат от съвместната работа на двете организации по Проект „Работна група Уеб реклама”, който се осъществява с подкрепата на Българска Асоциация на Рекламодателите (БАР). Целта на проекта е да разработи и наложи Препоръки за стандарти в областта на уеб рекламата в България.
Работна група „Уеб реклама” е създадена от Българска уеб асоциация в края на 2010 г., като постоянно действаща отворена платформа за работа в областта на уеб рекламата. В нея са поканени да участват както представители на компании – членове на БУА и IAB, така и представители на външни компании, заинтересовани от нейната дейност. Проектът е част от Работната програма на БУА за 2011 г., направление „Професионални стандарти в уеб”.
„Нашата цел е с работната група да осъществим саморегулация в бранша. С професионалното съдействие на Интерактив Асошиейшън България и независимите експерти сме сигурни, че ще успеем да защитим интересите както на фирмите, предоставящи уеб услуги, така и на техните потребители”, заяви Дора Василева, Председател на Българска уеб асоциация. „Обединените усилия с Българска уеб асоциация и експерти от бранша за рекламните стандарти са предназначени за специалистите по маркетинг, агенциите и медийните компании при създаването, планирането, купуването и продажбата на интерактивна реклама. Целта е да се намали и опрости работата на агенциите и да се използват най-ефективните формати за реклама за рекламодателите, което ще доведе до развитие на дигиталния рекламен пазар в правилната посока”, сподели Жанет Найденова, Председател на Интерактив Асошиейшън България.