Коментари - Трети ден на срив за BlackBerry | IT.dir.bg
назад

Трети ден на срив за BlackBerry

Потребителите на BlackBerry в цяла Европа, Близкия изток и Африка за трети ден бяха засегнати от нарушения във функциите на своите смартфони след неизяснено прекъсване на връзката с интернет и услугата за изпращане на съобщения за огромен брой ползватели по света, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Обратно в новината

Коментари - Трети ден на срив за BlackBerry | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е официалния стейтмънт на РИМ относно проблема: link Моля, пуснете го, за да няма спекулации. В момента всичко трябва да е наред: Wednesday 12th October 23:30 (GMT-5) In Europe, Middle East, India and Africa, we are seeing a significant increase in service levels. Service levels are also progressing well in the U.S., Canada and Latin America and we are seeing increased traffic throughput on most services, although there are still some delays and services levels may still vary amongst customers. Our global teams are continuing to work as quickly as possible to restore full and consistent service across all regions. Поне моите ББ тръгнаха да работят нормално - месиджинг и браузинг през MDS Service.

Вчера говорих със съпорта на ББ в САЩ и там ми посочиха сайта на RIM, където има "newsroom" (моля редактора да не ги кирилизира). Там има детайлна информация от CIOто на RIM за обхвата и статуса на проблемите. За мен това е най-добрия комуникационен сървиз за корпоративни нужди. Apple са добри, но в масовите услуги и забавления. Ползвам и едните и другите устройства и мога да кажа, че това което предлага RIM в като качество и възможности за комуникация, просто го няма никъде другаде.

Е в България все едно е много дорбе... по 10 пъти не иска да отвори нищо и накрая получаваш всички мейли накуп още веднъж...

RIM са си добре,доколкото разбрах проблема им е в сьрвьрите в Италия,но и там вече сериозно са го подхванали,така че споко, до утре вс ще е на 6+

Лигавщини! Кой човек работи нон стоп 8 часа на ден на работното си място! Няколко дена нямало част от функционалността и голям праз. Тук МТел с месеци ни фактури, ни инфо, ни дявол - само големи и дублирани сметки, те за някакви съобщения се ядосват :-D

Чух, че това е нарочно, за да саботират комуникациите на терористи използващи ББ месинджър и поща за координиране на удари!

много дълги уши имаш ;-)

Че е нарочно е ясно, но по скоро е насочено към компроментиране на надежността на устройствата на RIM. Именно това може да стане един от последните пирони в ковчега на тази компания, която последните години върви стреглаво надолу и скоро може и да не съществува за сметка на нейните конкуренти...