Коментари - Измислиха перфектните батерии | IT.dir.bg
назад

Измислиха перфектните батерии

Учени представиха нови по-мощни, по-безопасни и по-евтини батерии.

Обратно в новината

Коментари - Измислиха перфектните батерии | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

... а Каменната Епоха приключи не защото се свършиха камъните... Същото важи и за Епохата на Органичните Горива! (не са мои мисли - неандерталците мислим трудно)

Най надеждният акумулатор с голям капацитет, голяма плътност на заряда, и в пъти да е по лек без да се влияе от екстремни температури е супер кондензатор от графен/това е само началото/, и други.... Засега цената му е твърде висока, но когато започнат да "обличат" или "събличат" атомите могат да се получат необходимите свойства на материала за целта. Тогава акумулаторите, ще получат необходимия заряд, с които спокойно могат да заменят бензина и нафтата/много скоро, ще бъде забранена да се използва, като гориво по света/ Тези, които тепърва, ще си купуват автомобили за предпочитане е двигателите им да работят на бензин, да са хибриди, защото тепърва акумулаторите, ще повишават капацитета си. Да може сегашните акумулатори чрез адаптори, както и имодулно да бъдат заменени с новите......При масово производство на хибриди и електрички цената може да падне с 30-40%. Бензиновият двигател било то 4/3/2 цилиндрови с новата технология на запалване, както и стандартна алгоритмична компютърна старт/стоп система трябва да е куплиран със стъпков безчетков генератор, който да захранва, както 4 двигателни колела така да зарежда и акумулатора при необходимост. Акумулатора трябва да може да се зарежда, както от обикновен контакт така и от зарядна станция. Всичко трябва да е модулно, стандартно, и взаимозаменяемо по целия свят иначе фрапиращи разходи за производители и висока цена за крайния клиент. Има голяма вероятност от неконтролируемо замърсяване на природата и бързо изразходване на ресурсите ... Търговията в автомобилната /не само/ промишленост би трябвало да се извършва задължително само по поръчка, както и да има възможност пазаруване чрез Интернет/ или телефон/.....от врата до врата, като по този начин, ще отпаднат посредници, а и цените могат да паднат осезателно...... Сами, ще се убедите, че това време вече е настъпило и трябва повече гъвкавост в.......

И тойота бяха измислили батерия за телефон която се зарежда веднъж и държи 1г след това нова.а след това тойота на няколко пъти връща коли за фабрични повреди и струваше милиарди. Може би беше предупреждение за тотален банкрут на фирмата ако продължи, както и мазда имаше разработка на нова технология чрез някъкъв метал се отделаше водорода от водата и преди да стане масова технология мазда почти фалира и се отказа от всички новаторства. Може и да не види бял свят тази батерия ако е нещо което ще застраши монопола

Не ми е известно Тойота да са имали проблем с приус. Приуса като навърши 10 години бяха тествали един на 400000км, и батериите му бяха с 95% капацитет. Само 5% паднал. Това за водорода предполагам е горивна клетка. Не отделя водорода от водата, а произвежда ток от водород директно. Тойота Мирай е факт и вече се продава. Има и водородни станции в Япония. Компанията, която измисли батерии с три пъти по-висок капацитет не само, че няма да фалира, ами под пари ще останат. И ще се случи.

До 109 Да но пируса гори 5-6 на 100км това са 2 автомобила в едно ел + бензин. Говорил съм със собственици на тесла и макар да и дават близо 500км пробег с едно зареждане реално изминава около 300-350км е с тази батерия ако минава 1000км и зареждането трае 20 минути то това няма да се хареса на петролния бранш а и от там си мисля че скоро няма да се появи.

Откривателят на литиево-йонните трагедии Ви предлага нава по-грандиозна

Телефона ти с оловен акумулатор ли е?

Se taia

Ако вместо да остроумничим, вземем да насочим тази енергия в измисляне на нови неща, света щеше да е много по-добро място...

Който има акъла да измисля нови неща го прави, няма нужда от пренасочване.

Това звучи толкова революционно, че ще им се наложи да ми продадат някоя-друга такава батерия за да им повярвам, че го имат. В момента ми звучи като поредната "новина" примерно за чудодейно лечение на рака от някой .ru или подобен сайт. Бих се радвал много ако се окаже истина разбира се.

Отлична новина! Само въпроса ми е, пройзводството им, ще бъде ли толкова вредно за околната среда колкото на литиево-йонните?)

Браво, че си ти идиото, че да им се задават въпроси. И се пише проИзводство, неграмотен патреОте!

Няма да се правят в Русия така че няма да са вредни за околната среда.

Първият ми ноутбук беше с две никел-кадмиеви батерии (като свърши едната, да си я сменям). Въпреки активната грижа доста бързо си заминаха. После се появиха Никел-метал-хидрид и казаха: край на проблемите. Да, ама не. След това се появиха литиево-йонните и пак фойерверки как това е върхът. Та докато почнат да ги произвеждат серийно, докато минат няколко години да се оцени как се държат на практика, може и да не го доживея.

Преди малко попаднах на оригиналната новина на английски ... та значи, представени са резултати от експерименти, които дават голяма надежда да се разработи технология за масово производство на такива батерии ... евентуално след 10-15 години. Новите решения са за електролит и анод, за катода тепърва ще търсят подходящ материал. Откритието е всъщност на една португалка Мария Брага, а Гудинаф е повярвал в нея и й е предоставил лабораторията си за по-прецизни експерименти. А, и накрая, не пишат за минус 60 градуса по целзий, а за диапазон от минус 20 до плюс 60 градуса по Целзий.

Брей, затова викаш и Джонито е сред изобретателите на патента (US20160368777) ;) Част от технологията - стъклените разделители се използват и сега. Новото е използването на натрий вместо литий. Премахването опасността да се окасят клетките и да последва пожар/експлозия от това. Както и 1200 цикъла вместо 500. Толкова си и чел...

Това вече трябва да дръпне мощно напред електромобилите. При 3 пъти по-голям капацитет могат да намалят комбинирано теглото на автомобила и едновременно да увеличат пробега на 5-600 км и да намалят чуствително цените. С по-бързото зареждане, трудна запалимост и температурен деапазон направо звучи супер.

Да видим отговора на нефтеното лоби !?...

Вземаш един милиард или умираш.

Името на тоя учен ми напомни един стар виц (който всъщност потчи не знаех): ... Голосовое сообщение в аэропорту о прибытии русских с фамилиями-Стронгинов, Лонгинов, Путятин и Неверов Dear passengers! In our airport have just arrived four Russians! They are Strong Enough, Long Enough, Put It In & Never Off!

Поредното БезАНАЛогово руско откритие!

Екип от английски учени установили, че всъщност са индийци.

=Русия=....

Въпросът е КОГА ще започнат масово да се използват...

На този етап са икономически неизгодни за... петролните компании.

Откривателят на литиево-йонните трагедии Ви предлага нава по-грандиозна

За щастие при направена проверка се оказа, че тази новина е факт. Справка: link /2017/02/28/goodenough-introduces-new-battery-technology

Мине се не мине и ДИР-а произведат новина за новите супер-батериЙ.

Горе-долу веднъж на 3 седмици Стоян Гогов пуска по една статия, която обещава цветя и рози (ама друг път) с поредната супер технология. Направо си хаби таланта това момче тука, може да ходи да пише програми на политически партии :D

Кога и колко?като новина е супер

Супер новина.Само да не дадат пак на китайци да я произвеждат.

А кой друг?

БРЦК

Кога? Това е въпроса.

Заедно със студения ядрен синтез на Андрея Роси, свободната енергия на Тесла, брауновия газ...