Коментари - Китай прави собствен Hyperloop | IT.dir.bg
назад

Китай прави собствен Hyperloop

Китайска компания обяви старта на проект за изграждане на футуристична, ултрабърза транспортна система, сходна с Hyperloop.

Обратно в новината

Коментари - Китай прави собствен Hyperloop | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

мъск започна да заразява с неговите нерентабилни проекти вече целия свят ,самият мъск е един много добър "проект" на американските политици за поредното източване на парите на данъкоплатците, тесла и спейс екс са едни надути балони които след някой друга година ще залязат но за които държавната субсидия е била милиарди

Добре че има хора като него, иначе нямаше да има къде да ти четем глупостите.

Прав си. Балолът , пропагандния, в края на краишата, си е огромна глупост. Като програмата "звездни войни".

Дечурля, картофи ли ще карат с тоя трен, бре? Коя маймуна ще издържи ускорение и забавяне от 0 до 1000 км/ч за 1 час мах транспортиране с няколко спирки?

превозно средство с 1000 км/ч близо до земната повърхност-много блага цел за тероризъм.

h писа "ами нито мъск се е отказал, нито те ще се откажат." (говори за китайците) мъск не се е отказал в смисъла да прекрати проекта абсолютно, просто прекрати мащабното финансиране което преди предоставяше. ето на в космическата му програма се наливат милиарди месечно и всеки месец, почти всяка седмица има новини. и то значими новини. каква е последната новина от Хиперлуп, преди почти година построиха 0,5 км пробна отсечка (планирани са по принцип 560 км) и преди половин година проведоха студентски подчертавам СТУДЕНТСКИ!!! не реален достъпен до сериозни конструкторски бюра, а СТУДЕНТСКИ конкурс за прототипи на капсули. И ги тестваха! Резултатите са смешни, потърси ги в youtube. бутани капсулите стигнаха до 80-90км/час и изминаха по 50-60м преди да спрат, а оригиналния план беше за 1200 км/ч и 560 км път. И това са грандиозните им резултати от работа от 2012г насам. За Мъск този проект в момента е безперспективен и го финансира само колкото да не бъде окончателно закрит. Ал каза "Пък и концепцията е отпреди Мъск да се роди." абсолютно, идеята е на почти сто години и още не е намерила практическа употреба. Теоретично няма някъкви особени пречки, всичко си е наред и е изпълнимо - теоретично изпълнимо! Реално за да се пусне 1 линия от по-малкия размер предложен в Хиперлуп трябва да се построи вакумна камера близо 10 000 пъти по-голяма от най-голямата съществуваща в момента. И това е само за една линия в една посока. Очевидно трябват поне 2 за двете посоки и поне още 2 за товари. Дори сегашната 0,5 км отсечка се нареди като втората по големина вакумна камера в момента. Всичко това на фона на Японските скоростни линии които да пътуват само с 500-600 км/ч, но са доказала се надеждна технология с цена измерваща се в хиляди пъти по-малко. И за Мъск и за китайците това ще е интересен научен експеримент, но нищо повече. Знам че китайците могат много, но точно това е още прекалено далече.

Проблемът е, че Китай се разви технологично до нивото на запада. За да може да продължи, ще трябва не просто да копира вече работещи решения а да изгражда нови. Затова и китайците инвестират в много и различни концепции. Имат средствата да си го позволят. Разбира се, огромна част от тези концепции се оказват просто безмислени. иутубата е пълна с такива ;). Но именно по свой проект си изграждат високоскоростни жп линии и си строят високоскоростни влакове (имат повече от 20 хил. км - това е повече от всички високоскоростни жп линии в Европа и Япония взети заедно) Интересно е друго - западните компании, които тестват изграждането на влаковете са ЧАСТНИ компании. А зад китайския проект стои КИТАЙ. Та - кой има по-голям ресурс да завърши проекта?

Азиатската черепна кутия е по малка и с многобройни разлики от европейската а там е заложен гения

С тая разлика, че жълтото копирано копие ще се счупи след една седмица:)))

аз пък смятам, че след месец два подобно на Мъск ще се откажат от идеята.

ами нито мъск се е отказал, нито те ще се откажат.