Коментари - Google прави автомобил без волан и педали | IT.dir.bg
назад

Google прави автомобил без волан и педали

Google показа автомобил без волан и педали, с автоматично управление, съобщи Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Обратно в новината

Коментари - Google прави автомобил без волан и педали | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Почваме да пишем вируси за Google car!

са предвидени бутони за старт и "..стоп." Значи ако блокира нещо - излизаш и влизаш и тръгва?

А, тази кола не става за Европа! В Европа гейовете имат права! Как така кола без педали! Това е дискриминация!

Както казва Бай Ганьо: Ей те тва ако го блъсне някой камион кво ли ше остане от него? Да не говорим че хората вътре с лопатата ше ги остъргват от асфалта.

Превозно средство, пренасящо хора би следвало да има НЕЩО надеждно и скоето са свикнали с което хората да могат при нужда да поемат контрола. Иначе един хубав слънчев рискуавте да гледате "Бяс в компютъра" на живо с ваше участие - ама като жертва. Не живеем в идеален свят, а точно в обратното - така че ако ще да пълзи - пак трябва да има предвидени средства за пряко управление от човек. От човек, а не от двукрако без шофьорска книжка.

рискувате :)

А ябълката прави IPhone с остри ъгли.

Идеята е добра и има голямо бъдеще. Само да не го пишат тия които пишат андроида и неговите среди че ще е бъг до бъг.

Прощавай, ама кои са "средите на андроида"?

Даже и без пътници...

Аз не разбрах как на това чудо му се обяснява къде да иде, ами ако сам човека не е сигурен къде отива и тепърва ще търси мястото по разни неясни обяснения.

Като не знаеш, къде отиваш, си викаш такси.

Аз и сега си бръмча с таксита за какво ми е това чудо - неглаголещо.

Тези с новия световен ред обмислят как да махнат мозъка на хората, какво остава за колите - ще тъпчат камери, GPS-и, "умни" сензори, цели PC-та вътре, ще пращат сигнали за всяко движение на шофьора - "всичко е за наше добро", те знаят кое е добре за нас, по-добре от нас самите...

Дори парната машина беше лоша идея. Нямаме нужда от такива глупости!

Днес може да звучи радикално, но след 10-15 г съм сигурен, че на никой подобна идея няма да му звучи странно. След 20-30 като нищо правителствата по света да почнат едно по едно да разрешават подобно автоматики. Реално ако се замислиш, съвременните самолети са полуавтономни, като не са автоматизирани на 100% само от куртоазия към предрасъдъците. Много съвременни военни самолети и въртолети предвиждат в случай на раняване на пилота, напълно автоматично управление, извеждане от военната сцена и приземяване в 100% автоматичен режим автоматичен режим с 0% участие на пилота.

Драги, хубавичко си спомни последния път като ти заби компютъра. Искаш ли да си в самолет без пилоти, изцяло автоматичен, през който е минал ЕМИ и е изпържил електрониката? /все още има и самолети, управлявани чрез хидравлика вместо изцяло по електронен път/. От прехвалените ти ракети има определен процент, дето винаги дават дефект. Системите за връщане самолета на летището - има ги и на МиГ-29 - са за ИЗВЪНРЕДНИ случаи и не са 100 процента гаранция за връщане - има ги защото пък без тях има 100 процента катастрофа поради отпадане на управление от ранения пилот. Всички системи за управление са ИНСТРУМЕНТ в ръката на човека. Те НЕ СА заместител на човека. Остави пасивното мислене на жените - на тях им отива. НИКОГА не отстъпвай контрола - иначе рискуваш серията "терминатор" един ден да стане реалност заради точно ей такова отношение - "мамо/роботе, изаках се, ела да ми избършеш дупето". Нарочно не използвам много по-груб пример - смятам, че тук сме културни хора все пак.

Без педал за спирачките.... не, благодаря!

Съжалявам, но без педали няма да стане! Педалите ще ставаме все повече...

А като се бъгне нещо ко прайм? Това е опасна глупост и става само за колички за голф.

В стандартни ситуации машината греши по-малко от човека. При възникване на грешка, и да има волан и педали, човека ще е дотолкова изненадан, че едва ли ще може да реагира смислено - вероятно ще стане дори по-зле. Обаче пък така изчезва удоволствието от шофирането. Но пък за в задръстванията става.