Коментари - Ричард Брансън иска да строи Hyperloop в Индия | IT.dir.bg
назад

Ричард Брансън иска да строи Hyperloop в Индия

Милиардерът Ричард Брансън предложи да построи в Индия скоростната транспортна система Hyperloop.

Обратно в новината

Коментари - Ричард Брансън иска да строи Hyperloop в Индия | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като прочетох някои цветущи коментари под статията, направо тъжно ми стана. Толкова е жалко, че ерата, в която живеем, развитието на технологиите, достъпността на информация съответно, не могат да избутат средностатистическият вулгар-булгар към неминуемия прогрес. Успокояващото в случая е, че това е в световен мащаб. Жалкото е, че повечето аборигени не могат да осъзнаят колко много и колко полезна информация могат да си набавят, стига да знаят къде да търсят... Е, поне в материята на конспиративните теории е пълно с аборигени, хаха

Ганьо си мисли, че като може да си отвори браузера и да напише коментар под статия е много умен. Истината, е че Ганьо е много доверчив и винаги вярва на мошеници. Историята го е доказала, доказва го и сега.

Единият лъже ( Мъск),другият маже (Бренсон) и заедно цоцат пари от дебилното население и продажните правителства....

Май днес са минали да те пръскат oт самолетите с HARP.

Е да ама не става...хиперлууп-а е гладък, няма за къде да се хванат джангатайците дето са отвън.

Ха точно това и аз се чудех как ще им го уредят. Пък и като се изтърси от вагона при 1000км/ч....

В предаване на дойче веле преди 4-5години го гледах туй в тръби с вакум да пътуват товари. къф елон мъск го бил предложил 1-ви? Що напоследък приписват електромобила и всички иновации на елон мъск не ми е ясно, от години авто концерните си правят електромобили и дори си има конкурси за самоделки електромобили и хоп Елон Мъск май само им краде на всички идеите и нали го спонсорират службите ...аве ноо ктаде и лъже тоз мъск да ней българин

Чудя ти се как живееш с този таратор в главата. Къде си чул, че Мъск има претенции да е измислил електомобила? Подобни коли мисля, че съществуват още от 30-те години на миналия век. Отделно, преди Тесла-та, има модели на БМВ, Форд, Фолксваген, ако не се лъжа и на Хонда... и забележи, че тези марки не са пуснали единични бройки, а десетки и дори стотици хиляди. Илон Мъск обаче си поставя за цел да превърне електромобила в конкурентна алтернатива на ДВГ - и като цена и като ефективност, и разбира се да спечели пари. Точно това изброените по-горе автомобилни гиганти не успяха да направят със собствените си модели поради естествената си обремененост от ДВГ. С хиперлупа е същата история... Като концепция е доста стара, просто до сега никой не се е престрашил да инвестира милиарди в подобна фантастична технология. И трето... за краденето на идеи... Що си мислиш, че е толкова лесно.? В света на големите пари идеи не се крадат, а купуват... барабар с хората които ги измислят. Винаги е било така - ти имаш парите, а аз идеите, а някъде там намираме пресечната точка. Не знам дали знаеш, но например едно просто винтче понякога има патент от 20-30 страници, а иди го открадни и кажи, че ти си го измислил. Лично на мен не ми пука дали някой мрази или обича (смях) Илон Мъск, по-важното е да бъде правдив, а това се случва ако има по-концентриран поглед върху нещата. Службите му давали пари, а ти сигурно им разнасяше куфарите? А колкото до това дали е българин - не е. Африканец е.

sulio@mailinator.com

Не се крадат идеи? Май не си се гмурвал в западния бизнес... Крадат се като за световно, никой нищо не купува, ако може да открадне, а даже и да не може, пак го краде, а съденето с гиганти нито е евтино нито е кратко,нито е лесно - ходи фдокажи , че ти си го измислил. и тези за които знаете че са спечелили подобна битка са 1 % от всички на които са откраднали идеите. ДАже някой път да е по евтино да си купиш идеята отколкото да я откраднеш,пак крадат по ред причини (гордост, завист,ПР итн). Знамго от лични наблюдения...

само да вметна електромобилите като концепция на практика са връстници на колегите си на изкопаеми горива, а не съществуват от 30те на миналия век както пишеш. още преди миналия век в по миналия (19) реално е стоял въпроса дали колите да са ел. или на изкопаеми. Дори ако напишеш коя е първата кола минала 100 км/ч ще ти излезе електромобил от 1899 г. е тогава колите са били само лукс за богаташи, комерсиален ел.автомобил се е оказал непрактичен и пазара е превзет от форд с коли с двигатели с вътрешно горене.

Ал

Хитър е Брансън - Той ще стри, но индийците ще носят риска...

Нема да стане бате.ние се возим на влако колкото са вътре-отвън още толко