Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект
Amazon разработва изкуствен интелект, който е предназначен за кол-центровете.
Обратно в новинатаКоментари - Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект | IT.dir.bg
Коментари
Пак по-добре, че сега като се обадя на кол центъра на БТК отсреща нулев интелект - нито изкуствен, нито естествен.
Най-добре да ги затворят тия съпорт центрове. Никаква полза няма от тях, само дето намаляват безработицата. Работещите в тия центрове са малоумници, които незнайно защо смятат, че който ги търси е по-малоумен от тях.
Идиотията се вихри с пълна сила. И без това съпортът в много сайтове се свежда до безкрайно малоумо кликане в хелповете водещо до задъдена улица. А няма спор съпортът на много места от хора е напълно съвместим с изкуствен интелект - разбирай никаква мисъл а механични отговори и въпроси.
Никакъв интелект не е това, обикновена програма дето ти включва стандартни опции. Идеално решение за корпорациите, и вбесени клиенти. Един приятел имаше проблеми с телефона, но не бе възможно да говори с човек, а само тия секретарки му се включваха. Накрая той бесен казваше на изкуствената мадама Емили: Fuck you. А Емили отговаряше - Excuse me, I didn't get you. Страшен майтап беше, но пича беше издивял.
отиде ни АйТи високотехнологичния аутсорсинг бизнес, дето е флагман на бг икономиката...
То все тая, и сега живите хора в тея центрове са достатъчно маолумни и не могат да ти помогнат с нищо когато ти потрябва. И в двата случая няма да вършат никаква работа и чеп за зеле няма да става от тях. По-добре да ги закрият и да не се напинят. Това е псевдоуслуга без смисъл.