Как футболен мач и липсваща запетая стават едни от причините за авиокатастрофа
Повечето от пътниците оцеляват, но трябва да изкарат сами няколко денонощия в бразилската джунгла
Обратно в новинатаКоментари - Как футболен мач и липсваща запетая стават едни от причините за авиокатастрофа | IT.dir.bg
Коментари
То ако беше само 10 пъти по надежден от автомобилния, щеше всеки ден да има паднали самолети, а не по веднъж в годината...
Имеше един провален полет до Венера заради запетая заменена с точка. Е нямаше жертви, ама пък предолагам, че финансовите загуби са били жестоки.
Кой им дава книжки на тия пилоти бе? Само за футбол и как да наебът стюардесите мислят.
Пълни идиоти,а не пилоти. Да летиш всяка седмица по един и същ маршрут и да не го запомниш визуално... На тия и ръчна количка с едно колело не трябва да им се дава.... Сигурно и в апартаментите където живеят се губят.
да, за Фортран-а точката и запетайката са две съвсеееем различни неща ... :) Проектът беше "ВЕГА" ( Венера - Галей , като Галей, естествено е рускоезичното изписване на Халей ).
По време на полет двамата пилоти разговарят: - Да вземем да пием по едно кафе и след това да изчукаме стюардесата, а? - Ами да... Обаче микрофоните били включени и разговорът се чувал из целия самолет. Стюардесата се притеснила и хукнала към пилотската кабина да им каже. В бърэината се препънала в килимчето и паднала в скута на една бабичка. Тя й помогнала да стане и рекла: - Ще се убиеш бе чедо! Защо бързаш? Те казаха, че първо ще пият кафе...
Не са всеки ден, слава Богу, но и само веднъж в годината не са ... За 2022 до днес има катастрофирали поне 15 НЕ-военни самолета, за толкова със сигурност има публикации в мрежата. Да, повечето са Чесни с малко пътници, но все пак са си катастрофи.
Дира защо не можем да коментираме статията за Еврото... Май демокрацията е по зле от диктатурата.
Тук става въпрос за десетична запетая. Но много често хората пропускат запетаи или слагат излишни запетаи в изречения, като понякога това променя тотално смисъла. Ето един импровизиран пример: А: Да продължавам ли? Б: не спирай Та сега седиш и се чудиш, дали "Б" не е имал предвид "Не, спирай." или действително е искал да каже "Не спирай.". Ако е имал предвид първото, то "Не. Спирай." може би щеше да е още по-уместно, но и запетаята щеше да внесе достатъчно яснота.
а бе туй запитаикити и точкити само на обаркват и затуй ни ги пишим по лесно са пиши бис тях
Чудят се още дали заплатата да е в евро-центове за политическа коректност или трагично изобразена в евро със запетая.
има един проблем при летенето със самолет от пилотите, че те управляват самолета само по уредите, те рядко поглеждат през прозорците а погледите им са забити в уредите и затова не могат да запаметят околността....за мен е и грешка това поне единия пилот трябва да гледа земята къде лети през кои гори и реки
Пиле шарено, Слънцето може да си бъде на мястото, само ако летиш всеки ден, по едно и също време. При толкова много апаратура, ако ще търсиш Слънцето, нощните смени отекоха.
Какви гори, какви реки бе? Какво се вижда според теб от 8,9,11 километра височина? Дори при абсолютно ясно време? А нощем?
Компасът е абсолютно автономен уред - не му трябва ни кула, ни радиовълни. Груба аналогия - все едно да излетиш от Бургас за Варна и въобще да не усетиш по компаса, че всъщност летиш към София. Елементарното разположение на градовете един спрямо друг, го знае почти всеки петокласник. Тотална небрежност на пилотите
Еее 15 за 2022..... 2022 сме накрая. 15 авио катастрофи за 2022 е буквално нищо. 15 автомобилни катастрофи стават всеки ден в един град само
Жертвите на самолетни катастрофи в цял свят за една година са по-малко от жертвите от автомобилни катастрфи в една малка България . Гововим за 200- 300 човека при авиацинни катастрафи годишно и от порядъка на 30 000 от автомобилни катастрафи в САЩ, в България са от порядъка на 600 души
Освен запетаи има и други пунктуационни знаци, напр. удивителна. "Не! Спирай!" е доста по-добре от "Не. Спирай."...
Най-надежден е влаковият, а не самолетният транспорт. Статистиката от много години е категорична. Това, че ние в България го съсипахме и него и не го развиваме изобщо е отделна тема. Идиотизмът на пилотите и предоверяването на техниката в гореописания случай обаче е емблематичен.
Даже напоследък гледам че се използва изключително често тройното потвърждение: Да да да
Мерси. От земята не се отделям. Нека си е опасен автомобилния транспорт....толкова пътувам и с него. Хайде със здраве.