Коментари - Създадоха детектор на лъжата от нов тип | IT.dir.bg
назад

Създадоха детектор на лъжата от нов тип

Нов алгоритъм съвсем точно определя лъжата по очите.

Обратно в новината

Коментари - Създадоха детектор на лъжата от нов тип | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

При циганите не вАжи!

Пълни лъжи с цел печалба на пари и заблуда на масите. Може да се ползва и от такива псевдо-служители на реда като тайните служби за натопяване на невинни и неудобни хорица.

TIREX

единствената съмнителна файда освен печалбата е психологическа в смисъл народецът се плаши.. аоуу страшно нещо полиграфа а се лъже елементарно машинката без дори особена подготовка... целта с а печалби на всеки със малко хардуер и софтуер и стар лаптоп.

Хора с антисоциални, нарцистични, хистерични и гранични разстройства на личността са особено склонни към компулсивно лъжене. Патологичните лъжи също биха могли да бъдат признак за някои психични заболявания. Например биполярното разстройство и шизофренията, за които е характерна хронична или периодична психоза, може да накарат страдащите да лъжат... Или с други думи няма как да се направи детектор на лъжата основаващ се на физиологична реакция защото голяма част от хората винаги говорят истината... или поне това което те смятат за истина;)

Една част, отдолу и отзад също се разширява при лъжа. Познавам и разширителя...

Зениците се увеличавали при известни 2 причини, без да броим осветеността. Първата е при шокова ситуация, за да обхване колкото се може повече. Вероятно на нея разчитат тук. Втората е като гледа нещо оценявано за хубаво. За задаване на въпросите за полиграф има специална подредба. Успешността може да е доста над 90%. Не може да се нарече 90% "съвсем точно".

Ако вземеш наркотици причините стават повече, а теста понижава ефективността си

А-ха! Ето значи, какъв ще е начинът за отключване на iPhone Douze!

дано бг политици НИКОГА не им се налага да застават пред такава машинка!

Каква е логиката? Напротив, трябва НЕПРЕКЪСНАТО да бъдат следени от такива машинки, когато дават интервюта по телевизията и им се задават неудобни въпроси.

Преди години в списание Космос пишеше за детектор на потребителските нагласи, който открива към какво проявяват интерес купувачите в супермаркет, по разширяването на зеницата.