Коментари - Германци правят летящо електрическо такси | IT.dir.bg
назад

Германци правят летящо електрическо такси

Германско електрическо такси ще дебютира до 2 години и ще може да взима Лондон-Париж за час.

Обратно в новината

Коментари - Германци правят летящо електрическо такси | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В София е пълно с летящи таксита. И маршрутки.

Нещо не схващам каква ще е разликата с обикновеният самолет, който в основата си също е летящо такси. :-) Освен това не знам колко опита трябва да направят, за да схванат, че категориите самолет и автомобил са различни и няма как да се обединят. Не и по пазарен принцип. Обикновено категориите се делят, не се обединяват. :-) Колко прокопса телевизорът с вградено видео. :-) Та работата по това "летящо такси" ми звучи, като "опитите мъж да забременее продължават". :-) Ако искате ссмолет за 5 човека, има много на пазара, при това никак не лоши. :-)

Не се сдържах просто, колко си ограничен. Телефона ти колко неща обединява бе мамин, а компа? Говориш пълни глупости, особено примера видео/телевизор ме разсмя :D

За простите еврофекалски кретеноиди, руснаците направиха летящ мотоциклет, който НИСТИНА ЛЕТИ, и дори го имаше на видео клипче тук в Дира. Но поне те не са толкова нагли, и не претендират за такива измишльотини и лъжи като тия наглосакси! Тия искат да свият парите на еврокенефите балъци, нищо повече!

въжетата видя ли ги?

А за чий таковата трябва да е електрическо?

'щото е мноо модерно, бре, как що?!

Това, че през 2017г са вдигнали щайга от земята, не е иновация. Самолети с вертикално излитане има от поне 50 години насам (Harrier - 1967г). Нито е кой знае какво постижение 50г след Harrier, 30 години след Як-141 и няколко години след F-35 ... Иновация в този проект би била да намерят как със съществуващите технологии да постигнат обещаното - задижване изцяло на електричество, скорост от 300км/ч, 400км обхват, 5 души на борда. Предвид текущите технологии за батерии, я докарат 30 минути полет, я не.

измислил го е руснака бреей

Еми, измислил го е! Затова не прави неадекватни прототипи.

Ако си мислите, че измами стават само в България жестоко се лъжеш. Да знаете колко такива има у Европата. Щяха да правят бензин от водорасли и в пустинята с няколко декара пустиня щяха да захранват незнам колко бензин. После създадоха уж невероятни батерии. Фирмата нямаше дори цех. Имаше само страница и офиси. Това тук ще го забравите до утре и утре ще има друга новина за телетранспортация след пет години и така, като със социализма дето все идваше след двайсет години. Няма физическата възможност да се създаде нещо такова, но балканите са кихнали 90 000 000 с надеждата да се подлагат а хитреците ще попълват, попълват и ще кажат, че не. Е станало... Знам, знам, аз не разбирам, има прототип, руснаците са тъпи, германците и американците умни а физиката не съществува

Каква ти Европа, тия са амтьори. Ела да видиш в щатите кво става да ти падне шапката.

Че САЩ е родината на съвременните измами, и най-вече на озаконяването им. Почти целият им финансов сектор е съвкупност от множество Понци схеми, надуват балон след балон. Дори технологичният балон вече е повече от очевиден. Стартиращи компании, които не само не изкарват пари, но и не се вижда кода и дали въобще ще започнат да изкарват, са оценени на милиарди и десетки милиарди долари. А, единственото, което им е в милиарди, са загубите - примерно, Uber с $3 милиарда загуби.

това няма да е надежден транспорт. Карам Хюндай Йоник , най-нова разработка. Едвам успява да се предвижи около 200-210 км. Супер неудобно зареждане което взима от обикновен контакт около 12-13 часа . Докато съм жив няма да си купя такъв автомобил.

Една от най-новите и невидими за радарите руски ракети и това такси се призимява.

Абе дира, я кажете за последната руска технология за убиване на розови слонове в полет или за ремонтирания двигател на танка Армата 69, какви са тия скучни новини разбираш ли...

От къде ви вадят козяците такива кретеноиди, не ми е ясно :)

Нещо не излиза сметката - 5 пасажери - да речем 300 кила, корпус, двигатели, механика - поне още толкова, станаха 600. Е, няма батерия, горивен елемент или акумулатор, който да осигури енергия за полет с 300 километра за цял час. А и да има, тежи поне тон. С такова нещо фърколетчето им няма да мръдне от земята. Съжалявам, но докато не се появят в пъти по-леки и мощни енергоизточници това е само капан за наивни вложители.

Se taia

"...Всъщност важно е да се отбележи, че прототип на Lilium Jet вече е направил първия си полет. ..." Пенчо бре чети... Иначе е добре да им пишеш, че да вземат предвид и твоето мнение (на кой ли му пука за него).

На числа вЕрУваш ли? "Struggling with the math here.... 36x 120mm EDF (electric ducted fan) motors, each drawing 6400w of power and producing 7.2kg of thrust. Thats in hover producing a TOTAL of 259kg of thrust. So you ask what do the batteries weigh?? Well, lets assume we want 2 hours of flight capacity. For hover at takeoff and landing (5 minutes total), you need 19200wh just for that. Add another 2 hours of cruise at 70% power you need another 322,600wh of energy. Now mind you that the LARGEST battery that Tesla sells is 100kwh. Imagine the weight of approximately FOUR OF THOSE? ZERO CHANCE IT COULD EVEN TAKE OFF. " Част от протокола, отрязал айдуците от държавно финансиране.

имат работещ прототип!

..... който лети 3 минути, празен, с 3 км/ч. и със сигурност е постигнал и изпреварил заложените характеристики, които колегата е написал, А? ха ХА АХА ХА

На мен пък не ми стана ясно каква тяга ме използва - вентилаторен тип, турбинен или нещо друго? Какво ще захранва електричеството?

А в Русия кога? Там по-скоро ще направят летящ електрически самовар отколкото летящо такси.

Имаше едно време един виц за руснак, който цял живот работил в завод за самовари, но вкъщи нямал самовар. Питали го: - Добре, толкова години в завод за самовари работиш, не можа ли един поне да вземеш? - Абе, не един, 8 изнесох на части. Обаче, вкъщи като ги сглобявам, се Калашников излиза Та, техните "самовари" отдавна са с вертикално излитане.

Ше направят те, те американците когато са правили първите полети, при тея азиатски чукундури тъкмо откупните плащания за руските селяни са окончателно премахнати 1905-1907г. Горното за сведение на чугунените червени кратуни тук!

Аз съм против автономните автомобили, а и средство като това. Това такси ще има нужда от връзка с някакви сървъри, комуникация с наземни средства. Може лесно да се хакне и да се използва като оръжие, за отвличане и прочее ... Да не говорим, че ще доведе до загуба на работни места. Нека се управлява от човек при всички правила за безопасност, които съществуват сега. Иначе - Свежа новина, информация в ютуб канала на компанията, от където е клипа: Lilium Публикуван на 20.04.2017 г.

А ти къде прочете че това е АВТОНОМНО такси?

Se taia

В края на статията го уточняват.

"Може лесно да се хакне и да се използва като оръжие" - искаш да кажеш, че управлявано от човека "такси" по-трудно се използва за злонамерени цели ?! "Има нужда от връзка и комуникация" - а аз, глупакът, да взема да използва online банкиране!

Руският вариант е вече готов. Очаква се до две години да направят изпитания и на вариант без бойни глави.

Горкичкият мушмурок, пак са го били по кратунката със страпончето, вместо да му го заврът в дупето. Много блян по СССР бре мушмуроче, разбираме, че ти е мъчно, но сега си в ЕССР и там също има комсомолски секлецарки. Някой ден и тебе ще те огрее.

3евзек

Мен отдавна ме е огряло. За доказателство можеш да дойдеш да ми цункаш руския паспорт.

Пак ше дъвчете коланите :))))))

успех на германците! всъщност главният проблем стоящ пред подобна идея не е технологичен а правен. летеното си минава през съответния контрол и към момента всички варианти не включващи реално действащо летище са много сложни.

Всъщност главният проблем, стоящ пред подобна идея, не е технологичен, а правен. Летенето си минава през съответния контрол и към момента всички варианти, невключващи реално действащо летище са много сложни.

"...и към момента всички варианти, невключващи реално действащо летище, са много сложни."