17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами хубаво. вероятно и самото сцепление на асфалта с гумите на автомобила ще е по-добро...

Ами ние, които нямаме австралийски температури, какво да правим?

В САЩ от 15 г големите магистрали са бетонови. А където има асфалт, на няколко години горният слой се изгребва, рециклира и нанася отново. Вечен асфалт няма!

... да удължи "НА живота НА асфалта" ... Ама много правилно умеете да се изразявате. БРАВО НА БРАВО!

Последно време като прочета "Учени са открили" все за някоя простотия става на въпрос . Шу бешка му работа .

Как се излагате бре!!! Чуждите новини ги минавате през гугълПреводача и готово една гаша плява....

В материала не успях да прочета дали и как защитата, което предлагат учените, влияе на сцеплението с пътната настилка при различни метеорологични условия. Няма смисъл от UV-защита, ако ще е като кърлинг отгоре. Преувеличавам, разбира се. А израза "може да удължи на живота на асфалта" в заглавието вероятно не е на български, въпреки че думите са.

Ами добавят гума, колелата на колите също са гума, така че сцеплението ще е по-добро отколкото без гума.

Един беше почнал преди около 5г. да прави такъв завод за рециклиране на губи в Ген. Тошево, но нещо заглъхна. Явно, за "отговорните фактори" е за предпочитане циганите да ги горят и да тровят атмосферата.

Я си оправете пътищата и не ми предлагайте "алтернативи" и боклуци! вие си ги карайте тези гуми, на ваште Аудита, БеЕмВета, Мерцедеси и Поршета! Ама предпочитате с дългокрака млада "водачка на МПС" зад волана и по пътищата на Монако, Карибите и Малдивите, а?

Става дума надребнени гуми да се смесват с пътната настилка. Ама, дириника и той малоумен, та пише "рециклирани".

Това си Е рециклиране. Получава се още един жизнен цикъл на гумата, този път смляна и добавена към асфалта. Не говорим за регенериране на гумата.

Новата техналогия по скъпа от старата техналогия

Ти си най-умния Ганьо Ще ти дадем тиквен медал