Коментари - Онлайн приложение, с което карането на кола е по-безопасно и по-приятно | IT.dir.bg
назад

Онлайн приложение, с което карането на кола е по-безопасно и по-приятно

Следи и за евентуални грешки, които правите, когато шофирате

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Онлайн приложение, с което карането на кола е по-безопасно и по-приятно | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Едно време на жигулито и аз така съм се учил да карам.

A как де не се пребиеш или пребиеш някой докато гледаш иконите от телефона си на дисплея на колата.

Значи аз няма да гледам маркировката на пътя, а ще чакам телефона да ми каже... Малиии поредното приложение за дебили. Като се кара се гледа пътя, а не приложенията, че иначе...

Ооо европейско!! Ще го ползваме!

Инструкторите да си свършат работата! Посредствени шофьори на не пускат на пътя!

а за WAZE нито дума нали :)

Приложение за педерасти. Хората са измисли озвучителни системи в колите.

А как ли са шофирали хората, когато нямаше компютри

Waze не са си платили. Дира са червени капиталисти!

Това Nexar го имат от 2016-та? За чии да ползвам ново приложение, да давам на нови измекяри данни?

Червени?!?!?!?! Лилави са като третополов евролиберален маймунски г..з.

Пак пишат глупости. Приложението не е безплатно

си е много полезна навигация в колата. Но вградената навигация за да не блееш по телефони и да се разсейваш. Тия дни за втори път минавам през изумителната детелина пред ВеликоТърново. Ако я нямаше вградената навигация с гарминските карти на една година стари, забрави да се оправиш на тая детелина. Нито знаци помагат нито маркировка когато я минаваш първите 1-2-3-4-5пъти... Там е нещо уникално! Даже с навигацията се обърках в два от дните през почивния уикенд. Та на моменти си е незаменим помощник, но вградена в самата кола за да не се разсейваш излишно . Гугал мапса се изложи спрямо гармина в навигирането тия дни. Приятели с телефони се опитаха на няколко пъти да навигират също там и резултата беше плачевен, незнам защо. Накрая ги накарах да спрат тия телефони и да карат по мене.

Поредната боза задоволяваща желанието на кухавелниците, които не могат сами да измислят къде да отидат. Затова трябва всичко да е протоколирано и номерирано - бензиностанции, детски площадлки, кенефи.

Сигурно за инсталация изисква сертификат за завършен идиотизъм..така де курс на ваксинация.. или подобни лгбт простотии, така или иначе същото джендъри са му целевата група

са стандартни за всяка кола поне на 5 години. Вкл. фирмен app при включване на телефона в колата. А камерата ми е отделна и абсолютно независима, 70 mai xiaomi 4K напред и HD1080 назад. Сама включваща се при рязък удар с 3 нива за настройка, работеща и в паркинг режим. От виетнамските другари изтеглих ъпдейт и камерата заговори и на руски и на английски. Освен на китайски. Първото китайско у-во, от което съм във възторг. Може би, защото оптиката е на Sony. Имам ти на 2 превозни средства от 2 години и работят желязно с карти по 256GB. Без пропусната секунда и зацикляне. Без нужда от регулярно форматиране.

Но това приложение сигурно изисква разрешение до камера, микрофон, storage, локация, телефоннни номера, съобщения. Т.е. пълно навлизане в личното пространство и инфо.

Тогава са имали мозък и са го ползвали , а сега са полу или завършени идиоти и им трябват приложения , за да им кажат накъде да карат !

Днес предното стъкло играе ролята на киноекран: водача яде, ебе, се.е, говори по телефон, чати, гледа филми и какво ли още не в колата, но не и да бъде в ролята на управляващо у-во. Днес шофьорът се управлява интерактивно и/или дистанционно.

Работи само с пясъчен часовник. Може би и 2 пръчки вързани на кръст. Щото излиза съобщение че не работи с - J4, J5, A53, Samsung Note. Ако чукнеш 2 камъка може и да тръгне.

Най приятно е карането на кола с ебливо маце до тебе