Пакистан продава изтребители на Азербайджан. Какво знаем за тях?
Цената на една бройка е около 40 милиона долара
Обратно в новинатаКоментари - Пакистан продава изтребители на Азербайджан. Какво знаем за тях? | IT.dir.bg
Коментари
Знаем само, че лафа "как ще ги стигнем Американците", стана "как ще ги стигнем Пакистанците". Да живей светлото евро-комунистическо бъдеще на България.
Ако си прочел статията и знаеш за китайските военни технологи (100% руски в сферата на двигатели за авиацията), щеше да разбереш че този самолет е копие ма руски миг.
Пакитата има около 400 летящи бойни самолета. Вий 12 бройки в чертеж и два торни изпущача в пазарджишко. Толко. Серете поне брлким да има тор да фъргат, ше бием руснака с миризми
Такиа трябваше да си купим! Това е модерен самолет, направен като за нас! И цената му е изгодна!
Същите (май) самолети китайците много ги рекламираха на Сърбия и искаха да ги продават там, ама сърбите купиха Рафал от Франция.
"Самолетът е съвестна разработка между Пакистан и Китай. " След това изречение спрях да чета статията. 'съвестна разработка' .... не думай. Преди да публикувате някакво писание, прочетете го!!
Нищо не пише за теглото му презен. РД 33 е слаб двигател за текъв самолет. Доколкото си спомням има 6800кг.тяга без форсаж.Според мен, по вероятно е да е РД41.
Ти имаш свръхмодерни Ф-16. Малка подробност е, първо, само 8 и второ - само на чертежи, хаха.
На кой точно миг е копието с един двигател. По какво е копие - външен вид, аеродинамика, полетни характеристики, полезен товар, видове въоръжение, радар и авионика???
РД93 е модифициран експортен вариант на РД33, при който всички модификации са свързани единствено с това че трябва да е на ДжФ17 не на Миг29 за който е проектиран двигателя (командни блокове и съпътстваща техника са на други места). Иначе двигателя по същество си е на практика същия, с други думи мощността им и летателните характеристики са еднакви. Ако трябва да направим съпоставка между двата самолета само на база тегло и двигател ... ДжФ17 празен е 8 тона и има един двигател, Миг29 празен е 10,5 тона (нека са 11) и е с 2 аналогични двигателя. Миг29 има достъп до близо 45% повече тяга на кило празна машина от ДжФ17. Определено няма място за съмнение, че на база само двигател/самолет Миг29 би трябвало да има значително по-добри летателни характеристики. Съвсем отделен въпрос е за какво ви е необходима тази тяга. В общия случай тя е безкрайно необходима във маневрен въздушен бой. Ако решим че ДжФ17 просто не е самолет за фигури от висшия пилотаж и маневрен близък въздушен бой, то и екстра тяга не му е особено необходима. Разбира се това означава, че ако ДжФ17 не успее да свали Миг29 преди да се доближат на 15-20 км, то най-вероятно Азерския самолет е обречен. В същото време Миг29 въобще не е вариант ако смятате целите ви да е на 40-50 и повече км., там се намесват Миг31 и Су27 (съвсем други радари, въоръжени с други ракети...) и по новите им аналози. Въпроса винаги е кой е правилния инструмент за правилната задача.