Коментари - Първият хърватски влак на батерии вече превозва пътници със 160 км/ч | it.dir.bg

Коментари - Първият хърватски влак на батерии вече превозва пътници със 160 км/ч | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия балами не са ли чули, че могат да го купят готов от чужбина за тлъсти комисионни и подкупи и да го получат след 5-6 години?

""""""""""""""В момента инвестираме близо 1,5 милиарда евро в модернизацията и реконструкцията на железопътната инфраструктура в Хърватия"""""""""""""""" ---------------- Ние платихме 3,5 Милиарда за Дефект-16, вместо да инвестираме в модернизацията на най-евтиният, най-безопасният и най-екологичният транспорт, и пак щяха да ни останат пари за 8-10 Грипена.

Пък българският, макар и на директно захранване, трудно вдига над 80...

Проблема са Релсите и Пътищата . Ако всичко е наред - един стар Опел Комби на Бензин , ще издърпа 10 вагони с 500 човека до Бургас със 180 км ч .

Където трасето е електрифицирано, а на батерии 120. Още заглавието е подвеждащо. А на батерии колко издържа, май до следващата жица.

Защо не казвате нищо за родните успехи - влакът Масква - Железнобидонск вдигна такаква скорост, че са запали и изгоре заедно с релсите и камъните под тях

Олигофренията е безкрайна! Лудо пари хвърлени за безкрайна глупост! Електрификация на трасето щеле да е в пъти по добра инвестиция! Да ама не, трябва пари да се крднат!

Статията, разбира се, е перфектна комбинация от "зелени технологии" и "българската журналистика" - лъжи и недомлъвки. Колко е дълго електрифицираното трасе? Защо не е електрифицирана останалата част? Колко ще струва подмяната на батериите след 5 години? Кой ще ги рециклира? Но става ясно, че едни европейски фондове са успешно прибрани.

Ше се разпадат релсите при такава скорост!

Ето, хърватите се вързаха за € и затънаха, а ние вървим напред с нашето парно БДЖ под крилото на др. Путкин, Аллах да го поживи!

Малоумието няма граници! Отгоре си върви контактната мрежа, а те го направили да си влачи с него си и тонове батерии, та да му е по-екологично сигурно :)))))))))))))))))))))))))))

Никъде не пише колко е разстоянието което минават с батерията. Има едно разстояние което е електрифицирано и едно което е неизвестно и което не се знае по каква местност е. Обикновено зад такава липса на информация се крие някаква фрапираща цена за минати Метри

електрифицираните линии не са екологични. Невероятна простотия, еодена в кухата тиква на някой брюкселски чиновник и реализирана от хърватите.

Електрифицираните линии са си напълно ок. Влакчетата на батерии са безумието.

Дай да плюем по Брюксел. Елетрифоцирането на ж.п. лииние не винаги се изплаща, Ако влак минава 1-2пъти на ден няма смисъл да се влагат средсва за елетрификация, по-добре е да се ползват такива мотриси.

на дървеници другаде няма в ЕС

Хърватите са направили златен капан за мишки с пари от Европа. сега се Готвят да направят танкове на батерий...... Във вселената само глупоста е безкрайна

Пфха, тия са назад много. Ние електрически тролейбуси имаме от 80те години, а влакове не ни требат електрически. Пълни суеци! *коментарът съдържа 100% доза сарказъм

Това е еврозоната.