Пекин със специален щит за хиперзвуковите си самолети
Високата термична устойчивост се дължи на уникалната структура на оксидния слой
Обратно в новинатаКоментари - Пекин със специален щит за хиперзвуковите си самолети | IT.dir.bg
Коментари
Мдаааа, а пък в Европа се гордеем с откритието на капачките за бутилки, които ти драскат носа, закачени за бутилките :)))))
То волфрама го дават с температура на топене 3422 градуса по Целзий.
Ще им ядете на китайците дудуците - до всички коментиращи, които са големи "екперти" за това, че китайците били всичко откраднали и т.н.!!! Те вече са водеща сила, а след не-много години ще им "дишаме" праха, а тези големите "експерти" ще се наслаждават на дудуците им!!!
Китайски "учени" - първа червена лампа. Хиперзукови самолети - такъв има само Америка и разработва втори. Никой друг няма хиперзвуков самолет - Втора червена лампа. Трета - всичко е на хартия и лабораторно, вероятно изкопирано от Лос Аламос Лаб. ДирНИК.БГ отново фейква, хаха.
Виж сега - нещата вече са доста променени. Ама доста... Поне от десетина години китайската инженерна мисъл изпревари американската, китайските инвестиции в технологиите са в пъти по-големи от американските, китайските дипломиращи се инженери в тези сфери също.
При ракетите може да се използва и старият вд материал, който е силно окисляващ се, защото покритието е нужно да издържи максимум 1 час, преди ракетата да се взриви. За самолет е нужен много по-устойчив материал, способен да издържа десетки и стотици часове в експлоатация преди подмяната му. Затова откритието е уникално. До момента нито руснаците, а още по-малко американците могат да направят хиперзвукови самолет, или поне не такъв, който да може да се използва за практически цели!
То добре, ама за първи път в света?!? Може би точно за такъв състав на покритието съм съгласен, ама с какво ли са покрили своите не един и два типа хиперзвукови ракети руснаците. Плюс тези за ЗРК С500 още доста преди китайците. Щото крайния участък от полета също е в атмосферата, нали така?
При ракетите може да се използва и старият вд материал, който е силно окисляващ се, защото покритието е нужно да издържи максимум 1 час, преди ракетата да се взриви. За самолет е нужен много по-устойчив материал, способен да издържа десетки и стотици часове в експлоатация преди подмяната му. Затова откритието е уникално. До момента нито руснаците, а още по-малко американците могат да направят хиперзвукови самолет, или поне не такъв, който да може да се използва за практически цели!