LG строи мегазавод в Полша
LG строи в Полша най-големия завод за батерии в Европа.
Обратно в новинатаКоментари - LG строи мегазавод в Полша | IT.dir.bg
Коментари
Така и се пада на Полша. Разбира се казвам го със завист. Голяма страна са и са важна страна. Не е само предимството в размера на територията и броя на населението. Ние само се бием в гърдите, че сме на кръстопът. Да на кръстопът сме на конфликти, назадничавост и глупотевини. А те са на кръстопът на бизнес и много ресурси. И винаги са били от голямо значение за Европа. Спомнете си за техния крал Владислав харечен "Варненчик", за приноса им за отблъскването на османците от Виена и средна Европа и изтикването им на изток. Това се знае и се помни и се използва когато, където и от когото трябва.
Тук поне един завод за преработка на тикви да построят, щото тук тикви дал Господ....
И ЗАВОДА В КОЙТО ЩЕ БАЧКАТ ПОЛЯЦИ - РУСОФОБИ ЩЕ ЗАХРАНВА РУСКИЯ ПАЗАР С БАТЕРИИ :))
И умствено изостаналите руски слуги ви измъчва мисълта, че господарят ви ще трябва да си плаща издържайки така други семейства вместо безполезните ваши за едното пълзене дето го пълзите, аха. Животът етруден, свиквайте.
А тука кога ще построят толкова са корумпирани политиците че никой не инвестира в България
А Шундя ще строи завод за Лади в Крим!!
А наш Боце ще прави атомна бомба с часовников механизъм в Белене.
рите основни функционални компонента на литиевойонната батерия са анод, катод и електролит, за направата на които могат да се използват различни материали. Най-популярният материал за анода е графитът. За катод, за разлика от първоначално използвания титаниев дисулфид (TiS2), сега се използват нови материали: слоести оксиди (напр. литиево-кобалтов оксид); полианионни материали (напр. литиево-железен фосфат); или шпинел (напр. литиево-манганов оксид). В зависимост от избраните материали за катод, анод и електролит напрежението, капацитетът, животът и безопасността на литиевойонните батерии могат да се изменят в широки граници. През 2014 г. доставяните на производителите на смартфони батерии имат 20% по-висок капацитет, отколкото наличните по-рано, като анодът им е по-често силициев, отколкото графитен. Литиевойонните батерии не трябва да се бъркат с литиевите батерии. Основната разлика между двете е, че в литиевите батерии литият се използва като основен материал, докато в литиевойонните батерии той участва като прибавка към материала, от който е изработен анодът.
Моата се състои само от литий и йон! И стига с тоя "титанИЕв"! ТитанОв, титанОв, титанОв!... Набийте си го в главите най-сетне! Няма химичен елемент "титаний", та детайлите, произведени от него да са "титаниеви"...
В тези батерии има живак, кадмий, олово, никел, магнезий, цинк, литий, желязо, живак, различни киселини и др. Почти всички изброени съединения са канцерогенни, водят до мозъчни увреждания, хронични заболявания и са изключително опасни за бременни жени и за новородени деца. Оловото, примерно, засяга някои ензими, уврежда жлези с вътрешна секреция и др. Живачните съединения увреждат лигавиците и кожата, засягат бъбреците, централната нервна система и миокарда. Да са живи и здрави поляците с подобна "инвестиция".
батериите се произвеждат в контролирана среда. Не е задължително посочените от тебе отрови да се изпускат в околната среда. Убеден съм че LG ще се погрижи за това. А ти кажи сега бензина и дизела какво изхвърлят в атмосферата в съвсем неконтролирана среда,демек навсякъде и по всяко време и как то се отразява на лигавиците и кожата, бъбреците, централната нервна система и миокарда?
Абсолютно прав сте за бензина и дизела. Тук две мнения няма.Тотална отрова за всичко са. Но в конкретиката за LG не е баш така. Всяка голяма компани гледа да изкара извън страната си опасната част от проидводството на своите компоненти. Така е и с фирма Либхер, която прави отровната част от своите хладилници извън Германия. Така прави и Фолксваген, като произвежда някой агрегати в Чехия и т.н. Никога така нареченият "инвеститор" не се е интересувал от добруването на местнита, а само от своя интерес и печалба. Иначе LG е фирма, която доста уважавам...
Идеята на електромобилите е мръсотията и шума да се изнесат извън населените места. Едно такова високотехнологично производство обикновено е със засилен контрол на отпадъците, които се рециклират. Не се притеснявайте обаче - в България никой не смята да притеснява бизнеса с брички втора ръка. Както и никой не се е загрижил за изверженията на отрови и шум от тях. Тука политиците си имат други грижи.