Коментари - Приложение решава уравнения за секунди (видео) | IT.dir.bg
назад

Приложение решава уравнения за секунди (видео)

Безплатно приложение за смартфони за секунди решава трудни математически уравнения.

Обратно в новината

Коментари - Приложение решава уравнения за секунди (видео) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

от клипчето разбрах, че който има смартфонче в училище ще пести от сиви клетки. не разбрах от клипчето, как помага това на децата да разберат елементарната алгебра?

Мда, така е, прогресът води до изпростяване.

Току що го инасталирах на windows phone. Пробвах го, и работи. Но трябва отзад фонът да е бял (примерно в обикновенния notepad напишете някакво уравнение).

Оборудвайте децата със смартфони и закрийте училищата. Все пак смартфона е по смарт от ученика!

X*X+1=0

Да са трудни, да са трудни, ... колко да са трудни?! Аз не видях задачи дето да минават 4-ти клас. Но самото сканиране и OCR-ване на задачата си е смислено дори да не може конкретното приложение да реши на тоя етап (или в безплатната версия).

За сефте научавам, че задачките за ПЪРВИ клас са "СЛОЖНИ"! За западните "умове" може и да са сложни, ама всеки калкулатор "може" несравнимо повече, все пак. Колкото до т.нар. OCR-ване, не се е подобрило вече повече от 20 години! Докато се гърчиш да ти разпознае текста, ще си сметнеш двете числа на кръст на ум... ако имаш ум де, демек ако не говориш английски :) Но... тогава ще си беден, няма да имаш патенти върху ползването на азбуката и т.н., и т.н.

Страхотно всяко ново поколение ще мисли все по малко от предходното! Много добре се замислете как възпитавате децата си защото от одавна са започнали да ги превръщат в глуповати консуматори.. и не малко успяват

Наистина си недоучил

Що? Щото решавам на ум задачки за първолаци, ли? Може, може, те "учените" "ГОРЕ" виж не могат и да четат ама трупат милионите и не им пука колко трупа оставят зад гърба си :(

Стига сте мрънкали, бе хора ! Това е програмка, а не дрога. Като не искате да я ползват децата ви.... забранете им. Аз ли да ви възпитавам децата?

x=i

мрънкала си бяха, мрънкала ще си и останат. нали все някой трябва да им е виновен че децата са им ... айде да кажем НЕумни. по лесно е да мрънкаш, отколкото да възпитаваш СЪВЕСТНО детето си. та нали като не е този тарикатлък, детето ще измисли друг тарикатлък за да не се мори. и по мое време (преди 25 години) беше същото, и без да бяха компютрите шир-потреба! ВЪЗПИТАНИЕТО му е майката, господа мрънкащи и недоволстващи от прогреса!

докато ви се отвори програмата, сканирате, да я прочете и реши, вече ще знам резултата. На тези, които им е необходимо да решават задачи могат да се справят сами. Поредната безмислена играчка.

Когато не се движиш срещу течението как ще придобиеш умения и навици и ще станеш човек?

В Теория на големия взрив имаше серия, в която главните герои измислиха същото приложение. Пророчески епизод явно!

Учениците по цял свят ще го свалят яко и със сигурност ще е в топ приложенията съвсем скоро. Разработчиците са милионери отсега, а ти... пиши глупости из Нета и лапай мухите.... не че аз правя нещо друго :)

Уважавайте родителите си - те са решавали задачи без Гугъл и без приложения за смартфони.

Това приложение пресмята изрази , което е различно от "решава уравнение" , има уравнения които уж прости на вид , не са толкова елементарни и не подлежат на алгоритмизиране.

те и братята Уашовски ще се окаже, че са пророци...

linear equation може да решава - моя грешка, но пак доста скромни възможности.

Уважавайте преди всичко себе си! Иначе се превръщате в празноглави ботове. Подобни приложения биха изиграли лоша шега на подрастващите в последствие. И не важи само за тях, а като цяло.

Може ли някой да каже кога в нормалния живот на един човек ще му потрябват 90% от формулите, които се изучават в училище ? За обща култура? За обща култура предпочитам да знам неща от сорта на история, география, литература и други. А не как да намеря Хикс и Игрек в задача с формула от 1 ред.

Сигурен начин учениците да забравят и тази част от таблицата за умножение, която все още случайно помнят. И утре, като свърши батерията на телефона, не можем да разделим купа сено на две магарета...

Ако си мияч, няма да ти трябват. Ако си нещо повече от мияч, например шофьор, ще трябва да знаеш поне половината формули.

Господине, таблицата за умножение ОТДАВНА не е нужно да се зубри! Това, че у смешните ни даскалА нямат по-конструктивни идеи за работа е друга тема! Ако от вас зависи, сигурно най-доброто, което можете да предложите на младите е бой с пръчка и писане върху прах. Тъжно, българино! Много тъжно :(

За самшита не са го разработили, кво ще правят тъповатите му потребители????

хехе това болно мислене ... :) Всеки се оплаква, че не го учат как точно да изкара найсе лева. Ако имаше у-ще с врачки, в което се учи точно каквото ще ти потрябва за твоите найсе лева, всички щяхме да сме го завършили с отличие... ама още няма такова. Формулите ти отварят врати в мозъка. През кои врати ще преминеш и докъде ще стигнеш е твоя отговорност и късмет. Също е ясно, че вратите ако си останат затворени ще стигнеш най-много до никъде ... Тъй е то.

Е, приоритет за академиците (НБУ, да?) са фундаменталните въпроси на вселената, живота и всичко останало, за дреболии като 1х1, 2х2 и 3х3 се отнасят към някой дълбокомислен Cray, получавайки неизменното 42, което прави конструктивните идеи съвършено наложителни...

Това обяснява защо от училищата на великия запад излизат дебили. Сигурно се занимават с толкова "конструктивни" дейности, че пресмятането на някакви си числа е просто обидно за тях.

Това горното за академик Господин, малко криво съм го подпъхнал...

Само дето не разбрах кое е новината от цялата работа? Такива програмки си има отдавна. Е, естествено, не можеш да очакваш да ти помогнат за нещо повече от задача ниво А.

За да знаеш коко градуса да завъртиш волана ли?

Всяка полезна информация отваря врати в мозъка, ама човешкия живот не е толкова дълъг, а мозъка на хората започва да се износва след 24-годишна възраст. Освен това мозъка си има и своите ограничения.

Напротив, може, просто някой трябва преди това да свърши тежката работа.

Ем да де, за това говорим - на човек, който не си е направил труда да реши една задача самостоятелно, не му върши работа.

Аз пък не разбирам защо се пънат да разработват и алгоритъма за решаване. След като веднъж разпознаят текста, да го прехвърлят към сайта на wolframalpha и готово. Там могат да решават и смислени задачи.

Всичките сте много зле по математика! В математиката няма формули! Има теореми и леми! Има дисциплини, има теория! Това което наричате формула е или теорема или лема. Изведено е с помоща на матетическите методи, а те са два - дедукция и индукция!

Да допълня. Това специално което обсъждате е смятане в бройна система. В случая десетична! Как се дефинира група знае всеки първокурсник във ФМИ. Вие знаете, че има деление умножение и изваждане, аз знам че има само събиране! И да, това е дефинирано! Няма никакви формули - има дефиниция в случая за операцията събиране и елементи от групата, нормираното множество, т.е. буквите

от тук между другото следва, че сте подходящи за журналя! тях като ги питаш кое е цифра и кое число гледат като ...

Въй, ама ти верно ли?! Не знам дали се досещаш, че тези подробности имат значение единствено в лекционната зала. Някои хора като влезете да учите във ФМИ не се търпите вече...

ти се замисли защо като си 2-3 клас ти набиват таблица а не ти обясняват защо е така! Цялото ни образование е тотално сбъркано на ниво начално образование! затова и казвате формула и таблица

Същият въпрос можеш да зададеш за 99% от материала за всеки един предмет. Отделно е налице фактът, че над 95% от завършилите средно образование определят грешно подлога в изречението "Пие ми се бира." :) За чий са учили български език 11 години, щом един подлог не могат да определят?

Тя никога не е трябвало да се зубри, а да се знае. Това са две различни неща. И въпреки, че можеш да постигнеш второто чрез първото в конкретния случай, това далеч не е най-рационалният подход.

Във 2 и 3 клас малко трудно ще обясниш математиката из основи. В такъв случай, трябва в 5 клас да обясняваме как е изведена формулата (или теоремата, както предпочиташ) за лице на кръг примерно. Леко ще се претоварят учениците ми се струва. Затова си има висше - който иска отива и учи приложна математика, останалите се задоволяват с по-скромни знания.

А, да добавя - обяснява ти се таблицата на умножение, защо да не се обяснява. Всеки второкласник знае, че 3.5 - това е все едно 5 + 5 + 5 или 3 + 3 + 3 + 3 + 3, просто съкращава записа и наизустява една табличка за да може да действа по-бързо.

X^n + Y^n = Z^n (n>2, X,Y,Z - цели числа) :-)

x=y=z=0, n=1,2,3,...