Коментари - Промени комуникацията, журналистиката, радикализира обществата: Facebook стана на 20 г. | IT.dir.bg
назад

Промени комуникацията, журналистиката, радикализира обществата: Facebook стана на 20 г.

Чрез социалната мрежа информацията се движи по-бързо, но тя трябва да бъде верифицирана и всеки, който уважава журналистическата професия, би очаквал официалното и проверено съобщение, заяви проф. Райчева

Обратно в новината
| Автор: Николай Трифонов/БТА

Коментари - Промени комуникацията, журналистиката, радикализира обществата: Facebook стана на 20 г. | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Фейсбук в началото беше нещо полезно - хората поддържаха контакт с близки и приятели, съдържанието беше единствено от непретенциозни снимки и албуми от лятната почивка или петъчната кръчма. Най-популярното нещо беше игричка с някаква ферма. След това нещата избиха, както се и очакваше. Някъде след 2015та/2016та чичките и лелките у нас вече масово я откриха тая социална мрежа и стана тотално мазало. За да стигнем до днес, когато масата хора създават абсолютно измамен профил за себе си пред техните приятели - неестествени снимки, позьорщина, всичко е минало през обработка и филтри, вече стигнахме до момента, в който семейства и двойки ходят на специални фотосесии, за да могат после с месеци да демонстрират своята перфектност. Нищо общо с реалния им живот. Коментарите им по всякакви теми са лицемерни, политкоректни, направляват се според това, което е силното на деня и си го следват за да не "паднат от борда". Общо взето те са във фейсбук за да продават себе си добре, но и те не знаят на кого и защо, след като масата подобни са продавач-консултанти в моловете, или обикновени офисни администратори в лъскава сграда.... Другите са споменатите чичовци и лелки, които неудовлетворени от живота си правят по няколко профила, и всичко което правят е да плюят де що може и не им допада - може да е за политика, личности, спорт.... бълват омраза, написана неграмотно. И всичко това, гарнирано с масова атака от де що има компании, фирми, организации, популярни хора...или просто мухльовци инфлуенсъри, които ти продават за каквото им платят. Не е случайно че едновремешните мързеливци, които учеха икономика щото нещо да учат, днес са се трансформирали в "маркетолози и специалисти в дигиталната реклама". Дано го приключат някой ден това безумие, ще се случи в момента в който стане платено.

Няма особено значение по какъв начин един журналист ще покаже бездарието си. При всички случаи той е безинтересен, а може и да е вреден за обществото.

"и всеки, който уважава журналистическата професия" ко?!? Има ли такива объркани хорица?!?