Коментари - 10-те най-големи самолета в света | it.dir.bg
назад

10-те най-големи самолета в света

Кои са 10-те най-големи самолета в света?

Обратно в новината

Коментари - 10-те най-големи самолета в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

на ватниците да обясня, че до втората световна воина цялата индустрия на ссср е била в украина поради простия факт, че от диви руски аборигени нищо не става. след започването на воината изнасят заводите, заедно с работниците дълбоко в русия. и еи затуи в момента на българския пазар можете да намерите украиндки продукти, ама руски трудно, освен квас в березка.

Олигофрените европедали, дори не знаят, че основната част от индустрията в СССР е била съсредоточена в Ленинград, Сталинград и Москва!! Обаче от къде толкова акъл в малоумни фекалоиди, лизачи на еврогейски гъзове! Дебилните животни, дори не могат да дадат смислено обяснение, че ако наистина цялата индустрия беше в Украйнска СССР, то тогава когато немците които в началото на войната окупират Украйна, би трябвало да лишат от промишлено пройзводство целия СССР!!! Но къде ти акъл, в простите еврогейски кофи за лайна! Те дори не са чували за Магнитогорск, Челябинск и т.н! Абе европедалски олигофрени с две думи!

Цялата промишленост в Украйна...господине помъчете се да разберете къде и как се е развивала промишленоста в СССР,след края на гражданската война,за да не пишете глупости...

Много интересно, в Дира пишат яко дребни душици от Раша. Вижда се от самолет. Обаче като се намесиха и от Украйна стана мазаляка. В Български новинарски сайт да се карата Раша и Украйна.... На Български. Безценно!!!

СССР-номер 1!

Леле колко мъка да напишете Украйна. Ан са украински самолети. Така че руснаците имат само 1 самолет

Искаш да кажеш, съветски и руски.

Пройзводството на самолети Ан,по решение на съветското ръководство да има и Украйна такова пройзводстро,е преместено от Русия в Украйна.По същата причина и в Ташкент е бил построе завод за самолети.Стремежа на съветското ръководство е бил,държавите в СССР да се развиват пропорционално,да бъдат развити промишлено и с развито селско стопанство....

Може би Ил-86 и ИЛ-96 трябва да бъдат добавени към тази група . Н съм сигурен

Не зная как ги измерват но аз съм летял с Ил-86 - вози до 350 пътници в зависимост от това за колко класи е оборудван. А ИЛ-96 до колкото зная има версии и с 300 и с над 400 пътници, но с него не съм летял.

най-големите самолети са си европейски - естествено, където е световния ум.

Ай фона като се прави в Китай, китайски ли е или е американски? Разработват го в САЩ, а го правят в Китай, или това няма нищо общо защото нарушава опорните точки?

Аерофлот има 150 самолета Боинг и Еърбъс и само 30 руски. Кво да говорим повече?

Същата логика е и при ракетните двигатели, американците ползват повече руски отколкото техни!

100% не си прав и недей да обиждаш хората след като нищто не знаеш.Прав е човека че антонов си е чис руснак а бюрото е било в подмосковието а през 50 те години антонов и цялото бюро ги премистат в киев защтото са един народ никой не е мислил че щте се разделят.А сега защто не направят такива самолети а правят някъкви витлови малки защтото руснаците си вдигнаха багажа а Украинците са просто не могат без тях да направят нещто

Не съм съгласен с вас по простата причина че ако гледаме кой най много е копирвал то американците са номер едно повечето нововъведения при самолетите са на руснаците.Някъде мисля че беше 2000-2002 година гледах лично по руската телевизия когато Путин беше в Германия се обърнаха към него да помогне Русия да излети големият ЕРБЪС А - 380 защтото запъдът беше стигнал до някъде а немогат именно при крилата да постигнат резултати и Путин им каза несе претеснявайте вашият самолет щте излити ние ште ви помогнем.Това няма даго забравя гледах лично прескоференцията и именно бюрото антонов помогна мисля че беше проблема по точно при гредите на крилата

gonzales

щте, ште или ще ... кое е правилното ?

Да здраствует товарищ Путин - самый великии самолетостроитель.

В Русия от 15 години не се произвеждат пътнически самолети. Навремето един от елциновите министри закопа пътническото самолетостроене срещу едно подкупче от Боинг. Чак сега се опитват да правят оная простотия Сухой ССЖ.

след 15 години ще разправяте, че путин е разсипал русия, защото тръмп го е подкупил. това театро от болшои сме го гледали вече!

тоя ан лети 3 пъти в годината докато боингите не спират ссср фалира от тъпотия не от друго

СССР ИЗЧЕЗНА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИДИОТИ КАТО ТЕБ И БОРИС ЕЛЦИН .... ВЪПРЕКИ РЕФЕРЕНДУМА НА КОЙТО РУСНАЦИТЕ ЯСНО КАЗАХА ЧЕ ИСКАТ ДА СЕ ЗАПАЗИ СЪВЕТСКИЯТ СЪЮЗ . РАЗБРА ЛИ ИДИОКРАТ НЕДОКЛАТЕН ?

То руснаците е ясно какво са казали за сесерето, но другите дали? И да благодарим на идиотите тогава, че ни отърваха от най-голямата чума на 20-ти век.

На мен пък ми направи впечатление, че: крилата на западните са в долната част на корпуса, а крилата на руските са в горната част.

ПИЧ АНТОНОВ СТРОИ САМОЛЕТИ ПО СИСТЕМНА КОМПАНОВКА ГОРНОПЛОЩИК ДОКАТО ТУПОЛЕВ И МЯСИЩЕВ СТРОЯТ ПО ДРУГА КОМПАНОВКА .... Т.Е. ДОЛНОПЛОЩИК. САМОЛЕТОСТРОЕНЕТО НЕ ТИ Е СИЛНАТА СТРАНА .

"Мрия" - най-големият, ама "според зависи"... Размахът на крилете и пълната височина на Hughes H-4 Hercules са доста по-големи (при по-къс корпус).

gonzales

сравняват товароспособност и тяга. според тях самолета е най-голям. к`ви крила те гонят ...?

Големи сте смешковци, щом никой не си направи труда да погледне, кой точно самолет е H-4 Hercules :-) Става дума за "Spruse Goose" от 1947-ма, който не само има по-големи габарити от на практика всички изброени по-горе, но и по товароподемност, със своите 74600 кг полезен товар, следва да се нареди на четвърто място, съвсем малко след Boeing 747. Ама, "чукча писатель"... и "плеватель", в добавка...

западните са граждански съветските са военни типично запада прави за народа русия за вийна

Понеже както всички знаем, Боинг изобщо не са в оръжейния бизнес ... ама то не става само с цвилене за злите рашки, трябва и малко да се мисли.

ти виждал ли си мисъл у стрелочник

FuckTheEU

Украинците вече и самолети не могат да правят, продадоха разработката на Китай.

Как да го произвеждат като няма кой да го поръча? Затова са продали документацията и лицензите на Китай.

Европутаците уйояди са невероятни олигофрени! Абе малоумняци прости! Ан-225 Мрия е създаден от СССР!! А наследник на СССР правово се явява Русия! Украйна е една покрайнина на Русия, която единствено и благодарение на СССР имаше развита промишленост, която за последните 25 години беше унищожена! Точно както направиха нашите продажни сорчета, в майка България! Ан-225 Мрия бе строен от СССР! А не от руината Крайна! ФАКТ! И СИ ГО НАБИЙТЕ В ПРОСТИТЕ ЕВРОФЕКАЛСКИ ТИКВИ!

Абе путлераст гейзеробузест, Наследник на СССР се явява и Украйна. Русия е основен, но не и единствен. Русия е покрайнина на Украйна, която от своя страна е У края на Европа. Мрия е негоден за летене и е преконстуиран и основно ремонтиран в Украйна и от Украйна. ФАКТ! Набий си го в тъпата педалска тиква, както правиш с вибратора.

FuckTheEU

Нормално, нали СССР там построи заводите за по-лесна логистика.

Абе духач недоклатен европедалски!! Само прст като гъз малоумняк като тебе, така и не вдяна едно нещо! СССР е Русия малоумняко фекалоиден! И Русия след разпадането на СССР пое неговите политически ангажименти както задълженията по външен дълг!! Русия е правоприемник на СССР! Рзбра ли бе фекалоид соросоиден недоклатен! Мрия транспортираше руската космическа совалка Буран, през 80 години на миналия век! И си летеше на отлично! Разбра ли бе, малоумно животно!! А Украйна никога не е имало като държава олигофрен прост! Докато Ленин не я създава, прибавяйки източните райони на Русия-Донбас, към Киев и Западните покрайнини около Лвов!! Дебил нещастен прост!

gonzales

спорите за неоспорими неща. когато е създаден Мрия това е било във времето на СССР - независимо в коя Автономия или област. Боинг-а е създаден в САЩ и не се натрапва в кой щат точно е. утре ако САЩ се разпадне на съставните щати произведените самолети след разпадането ще се водят като произведени в съответния щат (или Република). но към днешен момент са произведени в САЩ. Мрия към датата на производство е произведена в СССР.

Има ли човек в твоето семейство, който да изпитва положителни чувства към теб?

Ivan Ivanov

виж си само името бе ;) хахахаха типично за соросче :)

Няма самолет Boeing 747-8L, може би е имало планове да има! Има Boeing 747-8

Вместо да се вмъкват различни варианти на 747, да беше намерено място за С-5А.

Мрия е транспортен самолет, клас 1, произведен в СССР в интерес на истината и тогава нямаша укропи

1. Antonov An-225 Mriya добро утро соросчета ;) хахах

"произведен в Украинската ССР" Добро утро и на теб мурзилке

"произведен в Украинската ССР в края на 80-те години на XX век"! Добър ден и от мен, чичко сорош! Нека пробва Украйна сега да произведе нещо подобно!

...произведен там когато бяха СССР, дефакто Руски, тъй като Антонов е РУСКО инженерно бюро базирано в Русия....панимаешь сорос-че :)

А добро утро тъпо путлерастче. А380 прави по 10 000 полета на година, Мрия е умряла и повече от 20 полета едва ли е направила за целият си експлоатационен период от 30 години на единствената бройка. Втори има намерение да се строи в в Украйна, ама като се има предвид че Еърбъс А380 е проектиран за товароносимост до 650 тона, т.е. с 10 повече от Мрия, се съмнявам да направят. Пак да напомня, че Еърбъс имат около 190 произведени, а има поръчки за поне 210 броя.

пак ли нещо стърчи бе,тоя път ми се види бая големичко,че мрията е бая голема

Уточнявам: От А380 са произведени 207 броя, а поръчките са за 319 до 2016 г.