Коментари - Танк Т-34 се преобърна на парад | IT.dir.bg
Коментари
Е, те и самолетите им падат , но пък имат много ,и танкове и самолети, и..... хора. Всичко е по много в Русия. Но най-вече простотията.
Самолети: 22 195 – 18 659 броя; • Танкове – 10 000 броя; • Оръдия – 9600 броя; • Автомобили: 376 000 броя; • Джипове – 51 000 броя; • Влекачи – 8000 броя; • Мотоциклети – 35 000 броя; • Военни кораби – 281 броя; • Ледоразбивачи – 3 броя; • Транспортни кораби – 128 броя; • Зенитни оръдия – 8000 броя; • Противотанкови оръдия – 5000 броя; • Картечници – 132 000 броя; • Снаряди - 472 милиона броя; • Стрелково оръжия - 150 000 единици; • Локомотиви – 2860 броя; • Вагони – 11 705 броя; • Нефтопродукти - 2,6 млн. т.; • Цветни метали – над 500 000 т.; • Взривни и химически вещества - 1,2 млн. т.; • Корабни РЛС – 550 бр. (плюс 640 от Великобритания); • Радиостанции - 35 800 броя; • Храни и продоволствие - 4,5 млн. т.; • Металорежещи машини – 44 600 броя;
По повод Лендлийза, за да няма повече спекулации - ако някой ми покаже документ, където полученото по този договор е повече от 6% от употребеното във военните действия от червената армия през ВСВ, няма да пиша във форума. Руснаците го смятат 3.6 - 4% в различните години, американците 6%. Всъщност истинската помощ на САЩ е през нейната голяма криза срещу злато продават и сами монтират в СССР доста военни заводи. И накрая - докога американците продаваха двигатели за танковете на Майбах на нацистите? А колко платиха на австриеца с мустачките, да свърши една много мръсна работа в едни лагери?
7% са само загубите "по пътя" от потопените от нацистите кораби. Русия връща голяма част от въоръжението след войната, като над 45% е унищожено или потребено(въоръжение/амуниции/храни/материали), т.е. според договора не трябва да се плаща. $1.3 милиарда Русия се съгласява да заплати, т.е. около 10%. Малко по-малко от половината е върнато.
Много газ даде, когато вече беше се качил на платформата, а нямаше нужда. Грешка на механик водача.
техника е. но на парада в Киев войниче да припадне от глад... това вече е кошмар. ама това не се коментира, че пороха и негвите крадат от дажбите и т.н.
Само че Т 34—85 в битката при курск не е участвал. Добре е също така да напишем, че голяма част от двигателя на този танк...блока му е от алуминий който руснаците получават по лендлиза по 3000 тона месечно от Англия и Америка...идиоти са били давали са им. Руските заводи за алуминий са били в немски контрол още първия месец от войната. И така братушките просто щяха да загубят войната. Днес едно благодаря няма към Запада, което въобще не им пречи нас да обвиняват в неблагодарност говедата.
Лендлийза, всъщност купеното в този период, защото СССР си плаща за всичко, то не е "помощ" от запада възлиза на 2% от произведеното в СССР за същия период! Сам можеш да прецениш с какво и колко е "помогнал" на СССР запада....., нали??? :))
Всъщност си плаща около 10%, което остава там. Всичко изразходено и загубено в хода на войната НЕ СЕ ПЛАЩА според договора. От това, което остане, ако искат да задържат нещо - то се плаща, останалото се връща. Така че за потребените суроивини, материали и храни Русия НЕ Е ЗАПЛАТИЛА НИЩО! Плащат над милиард след войната за неща, които не искат да върнат.
Не разбирам защо това е технологична новина. Гогов, тая рубрика вече има много малко общо с технологии и наука, превърна се в миш-маш.
Щеше да е новина и изненада ако руските алкохолици НЕ БЯХА направили сакатлък като да обърнат танк :)))) Тия идиоти с каквото и да се захванат все ГУЙ им се получает! :))))
Казах ви да си го дърпате с Беларуса.. като АРМАТАТА на Червения площад, дето закъса на парада. До всеки руски танк е задължително да карат два Беларуса..
Не сте далече от истината. Прес ВСВ всеки един так е бил осигуряван минимално от 8 камиона - гориво боеприпаси, продоволствие. Т.e зад всеки Т-34 е имало поне по 8 Studebaker -a. Без американските машини танкът е бил просто куп неподвижна стомана. Такива камиони американците са доставили на неблагодарниците над 200 000.
Каквато и да верижна машина трябва да се подвежда, с други думи казано насочва, когато се товари или разтоварва от пътно-транспортна платформа от човек извън нея, защото водачът й не може да вижда всичко и правилно да я насочва в критичният момент когато "е на кантар"! Това е така защото когато се качва има момент в който водачът вижда всичко друго но не и платформата на която трябва да стъпи, а когато слиза не вижда апарелите зад себе си и лесно може да сгреши! На видеото ясно се вижда че водачът на танка сам, без чужда помощ качва машината и точно когато трябва да я насочи направо по платформата поради ограничената, направо никаква, видимост насочва машината вдясно и се преобръща. Който е товарил и стоварвал верижни машини ще ме разбере за какво говоря, а другите може да си пишете каквито си искате неща, но те няма да променят написаната от мен истина!
"Кемаф" или "Куфар" ?
който над 12 години по всяко време на денонощието и при всякакви метео условия е товарил верижни машини.
Заглавието е тенденционна измислица - танкът просто се е изхлузил от влекача, защото някой не го е вързал като хората... В Англия пък един велосипедист се врязял в една будка за вестници и никой не го коментира...
Пацо, първо виж видеоматериала, а след това коментирай! Танкът спада при качването си върху платформата,следствие на грешка на механик водача.
Абе новинаря, да си чул, че една новина трябва да отговаря на въпросите- къде, кога, какво, как.....
Туй е една много голяма новина! Специален подарък от Дир-а за тролчетата от Козяк, дето са на смяна през почивните дни :)))
тая новина я четох в друг сайт преди парада,явно някой от двата сайта лъже
Чувал с ориз се пръсна в Китай! Мръсни комунисти!!! Браво на Дира, че ни държи в час с всичко важно по света!
Е един чудесен за времето си танк. Но както вече отбелязаха по-долу в конструкцията на ходовата му част и компановката са залегнали идеите на американеца Уолтър Кристи: -Окачването тип "кристи" - най-доброто и до ден днешен в света; -Разположението на двигател и скоростна кутия отзад. Интересно е, че заводите за корпусите и куполите на танковете са били съоръжени с германски преси, заваръчни автомати и производствени линии.
Е тука по-добре се вижда: yo ut u.b e/ iZl6hL10XXI , че на влекача има един дето го направлява ама проспа положението и се хвана за главата.
Той добре го направляваше, ама механик-водачът влетя горе с апломб, вследствие на което танкът подскочи от платформата и веригата му излезе встрани. Предполагам, че не трябва танкът да се качва едва-едва, за да може да премине без проблеми за окачването острия ръб в края на наклонената част на платформата. Само че механик-водачът влезе на по-голяма скорост от необходимото, направо се метна отгоре. То не че Т-34 е с управление като на часовник де ...
Добре, че не беше на другата страна защото тълпата щеше да се уплаши и изпонамачкат сами.
На парад, след парад - за ДИР-ниците, все тая!!!