Трима загинаха, след като Google Maps ги насочи към рухнал мост
"Съучастник" в инцидента е индийската държава, която не е поставила предупредителни знаци или бариери по пътя
Обратно в новинатаКоментари - Трима загинаха, след като Google Maps ги насочи към рухнал мост | IT.dir.bg
Коментари
Гугъл навигацията не може да носи отговорност за несвършената работа на другите. Гугъл навигацията, не е казал на потребителя, скачай от разрушения мост. Ползването на Гугъл навигацията е по собствено желание и никой не те задължава. Същото щеше да се случи, ако бяха ползвали и хартиена карта. Ако смяташ, че Гугъл навигацията застрашава живота ти, не го ползваш.
Да беше на завой ок, ама то на права отсечка и да не видиш, че на стотици метри пред теб пътя свършва ?
Е, това вече е абсурдно! Със същия успех всеки тръгнал по тоя мост, можеше да се хвърли от него, защото не гледа! По какъв начин са виновни Гугъл картите?!? Кои точно карти няма да са виновни в случая, ако ги бяха ползвали? А, ако бяха ползвали хартиени карти и тях ли щяхте да обвините?!? Дебилизмът минава всякакви граници. Този мост е трябвало да бъде означен като повреден и неизоплзваем и съответните пътни знаци да бъдат поставени В НАЧАЛОТО НА МОСТА! Допълнително, точно преди пропадналия участък от моста също трябва да има съответните пътни знаци. Въобще, има една такава тенденция да се търси отговорност на всевъзможни места, но никога там, където реално е ...
Ами, като караш на непознато място малко по-кротко. Няма да ти падне оная работа, ако караш с по-малко от 80...
Нещата не са толкова прости колкото ти се струва! Колко виждаш нощем на фарове. 100-150 м ... Според съюза на българските автомобилисти спирачният ти път включително физиологичното време за реакция при 100 км/ч за лек автомобил е към 80-90 м. Да ако видиш бариера пред себе си на 100 м сигурно ще реагираш и ще намалиш/спреш, но липсващи няколко сегметна от моста, няма дори да различиш дори денем докато не стигнеш сигурно до 30-40 м от тях, нощем спокойно можеш да половиш разстоянието в което би реагирал. Отделно мостовете по принцип са нещо което приемаш, че щом е отворено за достъп проблеми с него нямаш, бдителността на шофьора е допълнително намалена... Нелепа ситуация в която десетки уж дребни незначителни проблеми се накачурват един връздруг и се превръщат в непреодолима планина. Реалността е, че една бариера сложена на средата на пътя дори без светлинки или дори един триъгълник от комплекта ти в кола сложен на 100-200 м от ръба би бил предостатъчен, за да не се случи тази глупост.