Коментари - Турция забрани смартфоните и други дигитални устройства в класните стаи | it.dir.bg
назад

Турция забрани смартфоните и други дигитални устройства в класните стаи

Според Анкара джаджите влошават представянето на учениците и оказват отрицателно въздействие върху емоционалното им развитие

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Турция забрани смартфоните и други дигитални устройства в класните стаи | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

То ако слушат Ердо, и само корана им е достатъчен.......

Браво!!! Поредната осъзнала се държава. А у нас кога?

Много правилно. Постоянното зяпане в телефона води до оглупяване.

Това ОТДАВНА е така в Германия. Предполагам и в останалите западни страни. Но ние се радваме на Турция... Странно ми е с кого се мерим и на кого искаме да приличаме...

За да има развитие , трябва ножица....с която да се среже кабела! Няма мисловна дейност там където е пълно с информация...ненужна за учебен материал! Дано и при нас стане така от 15.09.!

А у нас кога?

Не е васал на Европа

"забрани ползването от учениците на мобилни телефони, лаптопи, таблети и други цифрови устройства в класните стаи в учебните часове" . Да! забраната за телефоните е нещо което твърдо подкрепям, но честно казано мисля че турците нещо са се престарали! Както казва на народа "зарад бълха изгорихме юргана". Защо забраняват лаптопи, таблети и други устройства? Прогреса си върви и тези устройства са чудесни учебни помагала когато се прилагат правилно, а история на доброто им прилагане има от десетилетие. Спомням си още преди ковид познати от САЩ ми показваха таблета на детето си, бъкан с игрички и тн.разбира се. Обаче с училищното приложение което в момента в който таблета засече, че е на територията на училището изключва всичко и остава само електронни учебници, тетратки, учебни помагала, библиотека, новини само от училищния вестник и тн.подобни. Няма игрички, няма соц мрежи, няма туби ... Не разбирам защо турците искат да лишат децата си от подобни изключително удобни и полезни помагала.