За 17 поредна година Samsung оглави световния пазар на телевизори | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
За 17 поредна година Samsung оглави световния пазар на телевизори
Снимка: Samsung

За 17 поредна година Samsung оглави световния пазар на телевизори

През 2022 г. Samsung продаде 9,65 милиона броя QLED и Neo QLED телевизори

| Редактор: Стоян Гогов 7 1225

Благодарение на технологичния си опит и водещи иновации в бранша, Samsung Electronics бе призната за лидер на световния пазар за своите отлични постижения.

Според агенцията за пазарни проучвания Omdia, през 2022 г. Samsung отново застана начело на световния пазар на телевизори, като това е 17‐та поредна година, през която компанията е на първо място в телевизионната индустрия. Това постижение е благодарение на стремежа на компанията за аудиовизуални изживявания от най-висок клас и дизайн, ориентиран към потребителя.

Като дава приоритет на своята първокласна продуктова гама, Samsung запазва лидерство си в телевизионната индустрия в продължение на впечатляващите 17 години. Най-добрият пример за това е линията Neo QLED.

През 2022 г. Samsung постигна забележителен успех, като продаде 9,65 милиона броя QLED и Neo QLED телевизори. По този начин, кумулативните продажби достигнаха 35 милиона броя от старта им през 2017 г.

През 2022 г. Samsung доминира и в пазарния сегмент на ултраголемите телевизори, с пазарен дял от 36,1% и 42,9% при телевизори над 75 инча и 80 инча съответно. За пазара на премиум телевизори на цени над 2500 долара, Samsung запазва най‐големия пазарен дял по приходи ‐ 48,6%.

"Успехът ни като лидери в бранша през последните 17 години стана възможен благодарение на неизменната лоялност и доверие на потребителите към нашите продукти", коментира Cheolgi Kim, изпълнителен вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. "Ще продължим да проправяме пътя към създаването на най‐престижните изживявания с устройства, които надхвърлят първокласното качество на картината."

Лидерството на Samsung на пазара на телевизори в продължение на 17 последователни години е доказателство за стремежа на компанията да предоставя революционни продукти с ориентиран към потребителите дизайн и усъвършенствано потребителско изживяване. Пускането на пазара на телевизора Bordeaux през 2006 г. отбеляза масовото навлизане на LCD телевизори с изискан дизайн и олекотен форм‐ фактор.

Това е и първият път, когато Samsung се класира на първо място на световния пазар на телевизори. Компанията продължи да доближава революционните технологии до потребителите, като пусна на пазара първия си LED телевизор през 2009 г. и Smart TV през 2011 г., задържайки междувременно челната си позиция на пазара и до сега.

Samsung продължава да разширява границите на качеството на картината и иновациите, като представи продукти с най‐новите технологии. През 2017 г. Samsung въведе термина "екран от следващо поколение", като представи първия QLED телевизор, който използва технологията на квантовите точки.

Тази технология за първи път постига 100‐процентов обем на цветовете. През 2018 г. компанията пусна на пазара революционния QLED 8K, следван от Neo QLED с квантов мини светодиод и самоосветяващия се MICRO LED през 2021 г. Тази колекция от революционни технологии задава нови стандарти и критерии за качество на телевизионната картина.

Паралено с това, Samsung е в челните редици на пионерите в нови продуктови категории, като например Lifestyle гамата. С емблематичния дизайн на The Serif през 2016 г., Samsung продължава да развива продуктовата си линия с дизайн, който подобрява потребителското изживяване чрез продукти като The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere и The Freestyle.

През 2023 г. стремежът на Samsung към иновациите продължава с разработването на интуитивни технологии, предназначени да отговорят на нуждите на потребителите. SmartThings ще позволи безпроблемна интеграция и свързване на множество устройства, а сигурността остава основен приоритет. Това дава възможност на потребителите да създават свои персонализирани изживявания, съобразени с техните уникални вкусове и нужди.

За 17 поредна година Samsung оглави световния пазар на телевизори

За 17 поредна година Samsung оглави световния пазар на телевизори

През 2022 г. Samsung продаде 9,65 милиона броя QLED и Neo QLED телевизори

| Редактор : Стоян Гогов 7 1225 Снимка: Samsung

Благодарение на технологичния си опит и водещи иновации в бранша, Samsung Electronics бе призната за лидер на световния пазар за своите отлични постижения.

Според агенцията за пазарни проучвания Omdia, през 2022 г. Samsung отново застана начело на световния пазар на телевизори, като това е 17‐та поредна година, през която компанията е на първо място в телевизионната индустрия. Това постижение е благодарение на стремежа на компанията за аудиовизуални изживявания от най-висок клас и дизайн, ориентиран към потребителя.

Като дава приоритет на своята първокласна продуктова гама, Samsung запазва лидерство си в телевизионната индустрия в продължение на впечатляващите 17 години. Най-добрият пример за това е линията Neo QLED.

През 2022 г. Samsung постигна забележителен успех, като продаде 9,65 милиона броя QLED и Neo QLED телевизори. По този начин, кумулативните продажби достигнаха 35 милиона броя от старта им през 2017 г.

През 2022 г. Samsung доминира и в пазарния сегмент на ултраголемите телевизори, с пазарен дял от 36,1% и 42,9% при телевизори над 75 инча и 80 инча съответно. За пазара на премиум телевизори на цени над 2500 долара, Samsung запазва най‐големия пазарен дял по приходи ‐ 48,6%.

"Успехът ни като лидери в бранша през последните 17 години стана възможен благодарение на неизменната лоялност и доверие на потребителите към нашите продукти", коментира Cheolgi Kim, изпълнителен вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. "Ще продължим да проправяме пътя към създаването на най‐престижните изживявания с устройства, които надхвърлят първокласното качество на картината."

Лидерството на Samsung на пазара на телевизори в продължение на 17 последователни години е доказателство за стремежа на компанията да предоставя революционни продукти с ориентиран към потребителите дизайн и усъвършенствано потребителско изживяване. Пускането на пазара на телевизора Bordeaux през 2006 г. отбеляза масовото навлизане на LCD телевизори с изискан дизайн и олекотен форм‐ фактор.

Това е и първият път, когато Samsung се класира на първо място на световния пазар на телевизори. Компанията продължи да доближава революционните технологии до потребителите, като пусна на пазара първия си LED телевизор през 2009 г. и Smart TV през 2011 г., задържайки междувременно челната си позиция на пазара и до сега.

Samsung продължава да разширява границите на качеството на картината и иновациите, като представи продукти с най‐новите технологии. През 2017 г. Samsung въведе термина "екран от следващо поколение", като представи първия QLED телевизор, който използва технологията на квантовите точки.

Тази технология за първи път постига 100‐процентов обем на цветовете. През 2018 г. компанията пусна на пазара революционния QLED 8K, следван от Neo QLED с квантов мини светодиод и самоосветяващия се MICRO LED през 2021 г. Тази колекция от революционни технологии задава нови стандарти и критерии за качество на телевизионната картина.

Паралено с това, Samsung е в челните редици на пионерите в нови продуктови категории, като например Lifestyle гамата. С емблематичния дизайн на The Serif през 2016 г., Samsung продължава да развива продуктовата си линия с дизайн, който подобрява потребителското изживяване чрез продукти като The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere и The Freestyle.

През 2023 г. стремежът на Samsung към иновациите продължава с разработването на интуитивни технологии, предназначени да отговорят на нуждите на потребителите. SmartThings ще позволи безпроблемна интеграция и свързване на множество устройства, а сигурността остава основен приоритет. Това дава възможност на потребителите да създават свои персонализирани изживявания, съобразени с техните уникални вкусове и нужди.