Николета Райдовска, Dir.bg
”Мобилтел” удължава на 2 месеца срока за сметките
“Мобилтел“ удължава срока за плащане на сметките на 60 дни. Той се отнася за всички фактури, издадени от 25 март до 31 май. Това каза на специална пресконференция изпълнителният директор на компанията Андреас Майерхофер, предаде БГНЕС.
Срокът за плащане на фактурите, издадени преди 25 март, който беше удължен от 15 на 28 дни, остава валиден.
Клиентите на мобилния оператор ще могат да погасят задълженията си изцяло или на вноски, определени от самия абонат. За да се възползва от тази услуга обаче, той трябва да е платил предишните си задължения към компанията. Майерхофер увери, че за миналата година всички фактури вече са изпратени. В близките дни - седмици започват да се разпращат и фактурите за първото тримесечие на тази година. "Мобилтел" ще разпрати 3 млн. фактури. Първата сметка, която ще получат клиентите през април ще е за дължимото им през март. Забавянето е, за да се преодолее натрупаното закъснение от миналата година. Все още има фактури оттогава, които не са платени.
От средата на май абонатите на мобилния оператор ще започнат да получават фактурите си редовно за изминал месец. "С удължаването на сроковете ние заявяваме, че това е проблем и правим всичко възможно той да бъде решен", не скри изпълнителният директор. Той сподели, че всеки недоволен клиент го натъжава, но било неизбежно при мащабите, с които работи компанията. Майерхофер обясни, че "М-Тел" не губи клиенти.
Компанията отвори днес вратите си и показа всички етапи и процеси, през които минава обслужването на клиенти и обработката на разговори. Те показаха Центъра за управление на мрежата, технологичната зала, сървърните помещения, където се съхраняват данните и един от Центровете за обслужване на клиенти. Денонощно в мрежата на мобилния оператор се провеждат и обменят над 15 милиона разговори, sms-и, MMS-и и сърфирания.
От компанията демонстрираха нова услуга, която тестват – тя позволява човекът, с когото говорите, да чува по-добре, ако сте на по-шумно място. Дали и кога ще бъде въведена тя все още не се знае.
Комисията за защита на потребителите вече проверява "Мобилтел" по жалби на потребители. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че Мтел не им издава данъчни фактури.
Срокът за плащане на фактурите, издадени преди 25 март, който беше удължен от 15 на 28 дни, остава валиден.
Клиентите на мобилния оператор ще могат да погасят задълженията си изцяло или на вноски, определени от самия абонат. За да се възползва от тази услуга обаче, той трябва да е платил предишните си задължения към компанията. Майерхофер увери, че за миналата година всички фактури вече са изпратени. В близките дни - седмици започват да се разпращат и фактурите за първото тримесечие на тази година. "Мобилтел" ще разпрати 3 млн. фактури. Първата сметка, която ще получат клиентите през април ще е за дължимото им през март. Забавянето е, за да се преодолее натрупаното закъснение от миналата година. Все още има фактури оттогава, които не са платени.
От средата на май абонатите на мобилния оператор ще започнат да получават фактурите си редовно за изминал месец. "С удължаването на сроковете ние заявяваме, че това е проблем и правим всичко възможно той да бъде решен", не скри изпълнителният директор. Той сподели, че всеки недоволен клиент го натъжава, но било неизбежно при мащабите, с които работи компанията. Майерхофер обясни, че "М-Тел" не губи клиенти.
Компанията отвори днес вратите си и показа всички етапи и процеси, през които минава обслужването на клиенти и обработката на разговори. Те показаха Центъра за управление на мрежата, технологичната зала, сървърните помещения, където се съхраняват данните и един от Центровете за обслужване на клиенти. Денонощно в мрежата на мобилния оператор се провеждат и обменят над 15 милиона разговори, sms-и, MMS-и и сърфирания.
От компанията демонстрираха нова услуга, която тестват – тя позволява човекът, с когото говорите, да чува по-добре, ако сте на по-шумно място. Дали и кога ще бъде въведена тя все още не се знае.
Комисията за защита на потребителите вече проверява "Мобилтел" по жалби на потребители. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че Мтел не им издава данъчни фактури.