Nokia Tune произлиза от композицията Grand Vals на испанеца Франсиско Терега и за първи път става рингтон през 1994 година със серията Nokia 2100. От самото си начало мелодията става едно от най-пусканите музикални парчета, както и мелодия за стотици милиони устройства Nokia. Статистиката сочи, че рингтонът е чуван над един милиард пъти на ден, съобщи TechNews.bg.

Сега в партньорство с AudioDraft, Nokia търси мелодия, която е свежа, изразителна, оригинална и креативна, но в същото време и специфична за компанията. Участниците могат да експериментират както със стари, така и с нови Nokia мелодии и да създават собствени музикални части, звукове и аранжименти.

Мелодията трябва да е с дължина от максимум 30 секунди, а крайният срок за подаване на предложенията е 2-ри октомври 2011 г. на адрес http://nokiatune.audiodraft.com.

Петте участника, събрали най-много вот или „харесвам”, ще се класират на финала. Още пет финалиста ще бъдат избрани от жури, което накрая ще избере един печеливш от десетте финалиста. Журито е съставено от някои от най-уважаваните имена в аудио брандинг индустрията като Кай Бонер, Джулиан Трежър и Марк Дюингс.

Печелившата мелодия ще бъде включена в подбрани модели в продуктовото портфолио на компанията за 2012 г., приблизително в 100 милиона устройства. В допълнение, печелившата мелодия ще бъде налична и в Ovi Store, както и представена в Nokia’s Brand Book.
Победителят ще получи и награда в размер на 10 000 долара. Петте подгласника и техните версии също ще са  налични в Ovi Store и ще получат по 1000 долара.