Таблетът на Amazon - основен враг на iPad | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Таблетът на Amazon - основен враг на iPad
amazon.com

Таблетът на Amazon - основен враг на iPad

Amazon може да продаде до 5 милиона таблет компютри през четвъртото тримесечие, което превръща най-големия интернет търговец на дребно в основен конкурент на Apple в тази бързо развиваща се ниша на пазара на потребителски PC, съобщи Forrester Research, цитирана от Ройтерс.

11 300
Amazon трябва да предложи "значително" по-ниска цена за своя таблет от тези на конкурентните продукти и да успее да задоволи търсенето, но ако компанията се справи може "с лекота" да продаде от 3 до 5 милиона бройки в последните три месеца на 2011 г., прогнозира Сара Ротман Епс от Forrester.

Apple е продала почти 30 милиона от iPad, след стартирането на продажбите на таблета през април 2010 г. Конкурентни продукти от компании, сред които Samsung Electronics Co, Research In Motion и Motorola Mobility не успяха да отговорят на предизвикателството. Hewlett-Packard пък бракуваха своя TouchPad в резултат на слабите продажби.

"До този момент пред Apple са се изправяли много конкуренти, но никой не е спечелил значителен пазарен дял", пише Епс. "Не само, че Amazon има потенциал да спечели пазарен дял бързо - готовността на компанията да продава хардуер на загуба, както направи с Kindle, прави Amazon гаден конкурент."

Един от проблемите за съперниците на iPad е, че разработчиците досега не са създали много приложения за устройствата им, отбелязва Forrester.
Apple твърди, че разполага с около 100 000 специално създадени за iPad приложения, докато платформата на Google Honeycomb, която е таблетна версия на операционната система Android, е привлякла по-малко от 300 приложения, според Forrester.

"Ако Android-базираният таблет на Amazon се продаде в милиони бройки, Android изведнъж ще стане много по-привлекателна за разработчиците", казва Епс.
Таблетът на Amazon - основен враг на iPad

Таблетът на Amazon - основен враг на iPad

Amazon може да продаде до 5 милиона таблет компютри през четвъртото тримесечие, което превръща най-големия интернет търговец на дребно в основен конкурент на Apple в тази бързо развиваща се ниша на пазара на потребителски PC, съобщи Forrester Research, цитирана от Ройтерс.

11 300 amazon.com
Amazon трябва да предложи "значително" по-ниска цена за своя таблет от тези на конкурентните продукти и да успее да задоволи търсенето, но ако компанията се справи може "с лекота" да продаде от 3 до 5 милиона бройки в последните три месеца на 2011 г., прогнозира Сара Ротман Епс от Forrester.

Apple е продала почти 30 милиона от iPad, след стартирането на продажбите на таблета през април 2010 г. Конкурентни продукти от компании, сред които Samsung Electronics Co, Research In Motion и Motorola Mobility не успяха да отговорят на предизвикателството. Hewlett-Packard пък бракуваха своя TouchPad в резултат на слабите продажби.

"До този момент пред Apple са се изправяли много конкуренти, но никой не е спечелил значителен пазарен дял", пише Епс. "Не само, че Amazon има потенциал да спечели пазарен дял бързо - готовността на компанията да продава хардуер на загуба, както направи с Kindle, прави Amazon гаден конкурент."

Един от проблемите за съперниците на iPad е, че разработчиците досега не са създали много приложения за устройствата им, отбелязва Forrester.
Apple твърди, че разполага с около 100 000 специално създадени за iPad приложения, докато платформата на Google Honeycomb, която е таблетна версия на операционната система Android, е привлякла по-малко от 300 приложения, според Forrester.

"Ако Android-базираният таблет на Amazon се продаде в милиони бройки, Android изведнъж ще стане много по-привлекателна за разработчиците", казва Епс.