Трети ден на срив за BlackBerry | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Трети ден на срив за BlackBerry

Трети ден на срив за BlackBerry

Потребителите на BlackBerry в цяла Европа, Близкия изток и Африка за трети ден бяха засегнати от нарушения във функциите на своите смартфони след неизяснено прекъсване на връзката с интернет и услугата за изпращане на съобщения за огромен брой ползватели по света, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

13 164
Компанията производител на BlackBerry - Research in Motion (RIM) - призна във вторник, че проблемите продължават и вместо услугите да се върнат към нормалното проблемите всъщност са се разпространили до Аржентина, Бразилия и Чили.

Във Великобритания Vodafone UK уведоми потребителите през Twitter, че услугата не е изцяло възстановена. T-Mobile UK обясни затрудненията с "прекъсването на мрежата на BlackBerry в цяла Европа", което според компанията засяга всички мобилни оператори. Съобщения за проблеми имаше и в други европейски страни като Испания. Неизправностите във връзката бяха усетени също в Близкия изток и Африка.

Etisalat в Обединените арабски емирства (ОАЕ) се извини за продължилото прекъсване на услугите на BlackBerry "отново заради проблеми на RIM". Кенийската компания Safaricom информира в Twitter, че нейните потребители на BlackBerry изпитват технически проблем и се извини за неудобството, а южноафриканският оператор Vodacom съобщи, че проблемите са засегнали множество мрежи и държави.
Съобщения за проблеми в САЩ нямаше.

Ядосани ползватели на смартфони също използваха социалната мрежа Twitter, за да изразят недоволството си от компанията и забавянето й във възстановяването на услугите.
Последната информация, публикувана от RIM в Twitter, е от вторник вечер и гласи, че проблеми са решават и че компанията съжалява за неудобството.
Трети ден на срив за BlackBerry

Трети ден на срив за BlackBerry

Потребителите на BlackBerry в цяла Европа, Близкия изток и Африка за трети ден бяха засегнати от нарушения във функциите на своите смартфони след неизяснено прекъсване на връзката с интернет и услугата за изпращане на съобщения за огромен брой ползватели по света, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

13 164
Компанията производител на BlackBerry - Research in Motion (RIM) - призна във вторник, че проблемите продължават и вместо услугите да се върнат към нормалното проблемите всъщност са се разпространили до Аржентина, Бразилия и Чили.

Във Великобритания Vodafone UK уведоми потребителите през Twitter, че услугата не е изцяло възстановена. T-Mobile UK обясни затрудненията с "прекъсването на мрежата на BlackBerry в цяла Европа", което според компанията засяга всички мобилни оператори. Съобщения за проблеми имаше и в други европейски страни като Испания. Неизправностите във връзката бяха усетени също в Близкия изток и Африка.

Etisalat в Обединените арабски емирства (ОАЕ) се извини за продължилото прекъсване на услугите на BlackBerry "отново заради проблеми на RIM". Кенийската компания Safaricom информира в Twitter, че нейните потребители на BlackBerry изпитват технически проблем и се извини за неудобството, а южноафриканският оператор Vodacom съобщи, че проблемите са засегнали множество мрежи и държави.
Съобщения за проблеми в САЩ нямаше.

Ядосани ползватели на смартфони също използваха социалната мрежа Twitter, за да изразят недоволството си от компанията и забавянето й във възстановяването на услугите.
Последната информация, публикувана от RIM в Twitter, е от вторник вечер и гласи, че проблеми са решават и че компанията съжалява за неудобството.