Xiaomi настъпва в САЩ и Европа | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Xiaomi настъпва в САЩ и Европа
EPA/БГНЕС

Xiaomi настъпва в САЩ и Европа

Китайският производител на смартфони Xiaomi пусна онлайн магазин за аксесоари в САЩ и някои големи европейски страни.

39 249
Това е първа крачка към тези пазари за компанията, която не крие световните си амбиции, информира Франс прес, цитирана от БТА.

Xiaomi, която предлага продуктите си директно само в Азия, пусна днес платформата mi.com във Франция, Великобритания и Германия, посочва в съобщение компанията.

Онлайн магазинът в САЩ заработи в понеделник.

Xiaomi, която е създадена едва през 2010 година от Лей Цзюн, се представя отлично на китайския пазар, като предлага качествени продукти на ниски цени. Само за пет години китайската фирма зае трета позиция сред компаниите продаващи смартфони, като преди нея са само Apple и Samsung.

Сега откриването на онлайн магазина mi.com бележи навлизането на компанията на западните пазари.

Говорителка на Xiaomi посочи пред Франс прес, че сайтът се ограничава да предлага само аксесоари, например слушалки тип каска за 79,99 долара, гривни за следене на физическата активността за 14,99 долара, батерии.

Доставките засега са ограничени до четири страни. Компанията обаче не крие намеренията си да предлага повече продукти на потребителите в САЩ и Европа.

На китайския пазар Xiaomi бележи огромен успех, като през първото тримесечие пазарният дял на фирмата е 13,7%, нареждайки се само след Apple.

Потребителите разграбиха продуктите на Xiaomi, които често са по-евтини от предложенията на конкуренцията.

Смартфонът от висок клас Mi 4 с 64 гигабайта памет се предлага за 410 долара, което е по-малко от половината на цената на дребно на съпоставимия iPhone 6 на Apple в Китай - 998 долара.

Redmi 2 - евтиният модел на Xiaomi струва само 115 долара.

Компанията отчита, че е продала 61 милиона смартфона миналата година или с 227 процента повече спрямо 2013 година.
Xiaomi настъпва в САЩ и Европа

Xiaomi настъпва в САЩ и Европа

Китайският производител на смартфони Xiaomi пусна онлайн магазин за аксесоари в САЩ и някои големи европейски страни.

39 249 EPA/БГНЕС
Това е първа крачка към тези пазари за компанията, която не крие световните си амбиции, информира Франс прес, цитирана от БТА.

Xiaomi, която предлага продуктите си директно само в Азия, пусна днес платформата mi.com във Франция, Великобритания и Германия, посочва в съобщение компанията.

Онлайн магазинът в САЩ заработи в понеделник.

Xiaomi, която е създадена едва през 2010 година от Лей Цзюн, се представя отлично на китайския пазар, като предлага качествени продукти на ниски цени. Само за пет години китайската фирма зае трета позиция сред компаниите продаващи смартфони, като преди нея са само Apple и Samsung.

Сега откриването на онлайн магазина mi.com бележи навлизането на компанията на западните пазари.

Говорителка на Xiaomi посочи пред Франс прес, че сайтът се ограничава да предлага само аксесоари, например слушалки тип каска за 79,99 долара, гривни за следене на физическата активността за 14,99 долара, батерии.

Доставките засега са ограничени до четири страни. Компанията обаче не крие намеренията си да предлага повече продукти на потребителите в САЩ и Европа.

На китайския пазар Xiaomi бележи огромен успех, като през първото тримесечие пазарният дял на фирмата е 13,7%, нареждайки се само след Apple.

Потребителите разграбиха продуктите на Xiaomi, които често са по-евтини от предложенията на конкуренцията.

Смартфонът от висок клас Mi 4 с 64 гигабайта памет се предлага за 410 долара, което е по-малко от половината на цената на дребно на съпоставимия iPhone 6 на Apple в Китай - 998 долара.

Redmi 2 - евтиният модел на Xiaomi струва само 115 долара.

Компанията отчита, че е продала 61 милиона смартфона миналата година или с 227 процента повече спрямо 2013 година.