Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
снимка: Теленор

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

С второ място бяха наградени и усилията на оператора в посока благосъстоянието на хората в компанията

0 316

Теленор България спечели три приза на престижните награди за Employer Branding на b2b Media по време на онлайн церемония, организирана от медията.

Теленор получи отличия в три категории, като успя да спечели журито с проект, посветен на избраната от тях HR технология и имплементирането й като инструмент за по-ефективен и автоматизиран метод за управление на служителската удовлетвореност в условия на криза.

С второ място бяха наградени и усилията на оператора в посока благосъстоянието на хората в компанията и реализирането на разнообразни нови и съществуващи програми, обърнати към грижата за служителите, тяхното физическо и психическо здраве, както и личностно развитие.

С трето място бе награден и успехът на компанията в запазването и реализирането както на утвърдени, така и на нови HR проекти, свързани с привличането, развитието и запазването на служители в компанията, въпреки предизвикателствата на изминалата година.

"Теленор е компания, за която развитието на бизнеса е пряко свързано с устойчивото развитие и израстването на нашите служители, затова и инвестициите ни в тях са дългосрочни и устойчиви. Радваме се, че журито на b2b Media оцени толкова високо нашите усилия в тази посока", коментира Галина Чулева, главен директор "Хора и култура" в Теленор България.

Всички отличени проекти и инициативи на компанията демонстрират високото ниво на ангажираност на работодателя към служителите и усилията на оператора в посока създаването на благоприятна среда за професионалното и личностно израстване на хората. Въпреки кризата компанията продължава непрекъснатите си инвестиции в посока допълнително обучение и специализация на служителите си, както в посока техните експертни и професионални компетенции, така и в техните управленски и меки умения. Теленор не прекъсва и своите инициативите в посока благосъстоянието на служителите, като сред най-ангажиращи се нареждат програмите "#GetInShape" - инициативата "10 000 крачки", разнообразни сесии с експерти по здравословно хранене, балансиращи терапии, сертифицирани треньори и др.

 

* съдържание на Теленор

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

С второ място бяха наградени и усилията на оператора в посока благосъстоянието на хората в компанията

0 316 снимка: Теленор

Теленор България спечели три приза на престижните награди за Employer Branding на b2b Media по време на онлайн церемония, организирана от медията.

Теленор получи отличия в три категории, като успя да спечели журито с проект, посветен на избраната от тях HR технология и имплементирането й като инструмент за по-ефективен и автоматизиран метод за управление на служителската удовлетвореност в условия на криза.

С второ място бяха наградени и усилията на оператора в посока благосъстоянието на хората в компанията и реализирането на разнообразни нови и съществуващи програми, обърнати към грижата за служителите, тяхното физическо и психическо здраве, както и личностно развитие.

С трето място бе награден и успехът на компанията в запазването и реализирането както на утвърдени, така и на нови HR проекти, свързани с привличането, развитието и запазването на служители в компанията, въпреки предизвикателствата на изминалата година.

"Теленор е компания, за която развитието на бизнеса е пряко свързано с устойчивото развитие и израстването на нашите служители, затова и инвестициите ни в тях са дългосрочни и устойчиви. Радваме се, че журито на b2b Media оцени толкова високо нашите усилия в тази посока", коментира Галина Чулева, главен директор "Хора и култура" в Теленор България.

Всички отличени проекти и инициативи на компанията демонстрират високото ниво на ангажираност на работодателя към служителите и усилията на оператора в посока създаването на благоприятна среда за професионалното и личностно израстване на хората. Въпреки кризата компанията продължава непрекъснатите си инвестиции в посока допълнително обучение и специализация на служителите си, както в посока техните експертни и професионални компетенции, така и в техните управленски и меки умения. Теленор не прекъсва и своите инициативите в посока благосъстоянието на служителите, като сред най-ангажиращи се нареждат програмите "#GetInShape" - инициативата "10 000 крачки", разнообразни сесии с експерти по здравословно хранене, балансиращи терапии, сертифицирани треньори и др.

 

* съдържание на Теленор