Завърши академията за млади таланти Growing Talents на Samsung България | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Завърши академията за млади таланти Growing Talents на Samsung България

Завърши академията за млади таланти Growing Talents на Samsung България

На тридневната академия в София ученици от цялата страна усъвършенстваха уменията си за създаване на учебни ресурси с добавена реалност за свои връстници.

0 1124

Samsung България и партньорите им от фондация Образование 5.0 и Infinno продължават да развиват и модернизират учебния процес. В мобилното приложение Smart Classroom AR вече има над 250 упражнения по различни предмети за всички класове, като в процес на одобрение са още над 350 упражнения. Част от тях са резултат от успешното сътрудничество между учители и ученици в създаването и добавянето на нови упражнения.

Това бе и задачата в рамките на лятната академия Growing Talents, а темата за 2019 г. бе: "Приложение на технологията добавена реалност (AR) в сферата на образованието". Предизвикателството пред отборите от учител и ученици беше да създадат иновативно учебно съдържание, използвайки добавена реалност чрез платформата Smart CreatAR.

Целта на академията беше отборите ученици заедно със своя учител да идентифицират и проучат проблемен въпрос по тема от един или повече учебни предмети и да предложат как да го решат с образователен ресурс - игра, казус или упражнения с добавена реалност (AR). На всеки етап от проекта участниците получаваха подкрепа и обучение от менторите на академията.

Днес, във финалния етап от академията, екипите презентираха своите идеи за учебни ресурси с добавена реалност, които усъвършенстваха през последните три дни.

Победител в академията стана отбор RoboMath от СУ "Сава Доброплодни", град Шумен, с ръководител Ангел Ангелов.

Отборът спечели с идеята си за създаване на ресурси с добавена реалност, предназначени за онагледяване на ръбести и валчести тела по интересен и интерактивен начин, като представи телата с формите на различни известни сгради или природни забележителности. Отбор RoboMath вярва, че такива ресурси могат да помогнат на учениците от 5-и, 6-и и 12-и клас да се запознаят с геометричните тела и да развият своето пространственото мислене, като междувременно се запознаят и с популярни забележителности и обекти по света, използвайки добавена реалност и своя смартфон. Така по естествен и атрактивен начин се осъществят връзки между математиката и предмети като информационни технологии, история и цивилизации, география и икономика.

Останалите отбори финалисти представиха своите идеи за упражнения с добавена реалност в областта на географията и здравословното хранене като превенция за последващи заболявания.

Академията Growing Talents е част от политиката за корпоративна социална отговорност на Samsung България и локалната програма за дигитализиране на учебния процес в България - Smart Classroom.



Завърши академията за млади таланти Growing Talents на Samsung България

Завърши академията за млади таланти Growing Talents на Samsung България

На тридневната академия в София ученици от цялата страна усъвършенстваха уменията си за създаване на учебни ресурси с добавена реалност за свои връстници.

0 1124

Samsung България и партньорите им от фондация Образование 5.0 и Infinno продължават да развиват и модернизират учебния процес. В мобилното приложение Smart Classroom AR вече има над 250 упражнения по различни предмети за всички класове, като в процес на одобрение са още над 350 упражнения. Част от тях са резултат от успешното сътрудничество между учители и ученици в създаването и добавянето на нови упражнения.

Това бе и задачата в рамките на лятната академия Growing Talents, а темата за 2019 г. бе: "Приложение на технологията добавена реалност (AR) в сферата на образованието". Предизвикателството пред отборите от учител и ученици беше да създадат иновативно учебно съдържание, използвайки добавена реалност чрез платформата Smart CreatAR.

Целта на академията беше отборите ученици заедно със своя учител да идентифицират и проучат проблемен въпрос по тема от един или повече учебни предмети и да предложат как да го решат с образователен ресурс - игра, казус или упражнения с добавена реалност (AR). На всеки етап от проекта участниците получаваха подкрепа и обучение от менторите на академията.

Днес, във финалния етап от академията, екипите презентираха своите идеи за учебни ресурси с добавена реалност, които усъвършенстваха през последните три дни.

Победител в академията стана отбор RoboMath от СУ "Сава Доброплодни", град Шумен, с ръководител Ангел Ангелов.

Отборът спечели с идеята си за създаване на ресурси с добавена реалност, предназначени за онагледяване на ръбести и валчести тела по интересен и интерактивен начин, като представи телата с формите на различни известни сгради или природни забележителности. Отбор RoboMath вярва, че такива ресурси могат да помогнат на учениците от 5-и, 6-и и 12-и клас да се запознаят с геометричните тела и да развият своето пространственото мислене, като междувременно се запознаят и с популярни забележителности и обекти по света, използвайки добавена реалност и своя смартфон. Така по естествен и атрактивен начин се осъществят връзки между математиката и предмети като информационни технологии, история и цивилизации, география и икономика.

Останалите отбори финалисти представиха своите идеи за упражнения с добавена реалност в областта на географията и здравословното хранене като превенция за последващи заболявания.

Академията Growing Talents е част от политиката за корпоративна социална отговорност на Samsung България и локалната програма за дигитализиране на учебния процес в България - Smart Classroom.