Магазини в САЩ вече предлагат Windows 8 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Магазини в САЩ вече предлагат Windows 8
EPA/БГНЕС

Магазини в САЩ вече предлагат Windows 8

Windows 8 излиза официално на масовия пазар на 26 октомври, но в магазините на САЩ вече се продават дискове с обновление до новата ОС. В частност, дисковете са забелязани в магазините на Walmart, като цената е 70 долара, съобщи The Verge. Дискът позволява обновление от текуща версия на Windows до Windows 8 Pro.

6 228
Същевременно Microsoft провежда и глобална кампания за ъпгрейд до новата операционна система, която позволява на купувачите на нови компютри с Windows 7 да обновят на почти символична цена операционната си система до Windows 8.

Наскоро стана ясно, че софтуерният гигант планира да похарчи между 1,5 и 1,8 милиарда долара за маркетинг, свързан с пускането на Windows 8, съобщи "Форбс", цитиран от TechNews. Това е три пъти повече отколкото струваха рекламните кампании за предходните версии на операционната система.

Така например, за маркетинг на Windows 95 бяха дадени само $200 млн., без да се отчита инфлацията оттогава досега. Суми от порядъка на $1,5-1,8 млрд. са по-характерни за президентски избори, отколкото за нова ОС, коментират анализаторите.
Магазини в САЩ вече предлагат Windows 8

Магазини в САЩ вече предлагат Windows 8

Windows 8 излиза официално на масовия пазар на 26 октомври, но в магазините на САЩ вече се продават дискове с обновление до новата ОС. В частност, дисковете са забелязани в магазините на Walmart, като цената е 70 долара, съобщи The Verge. Дискът позволява обновление от текуща версия на Windows до Windows 8 Pro.

6 228 EPA/БГНЕС
Същевременно Microsoft провежда и глобална кампания за ъпгрейд до новата операционна система, която позволява на купувачите на нови компютри с Windows 7 да обновят на почти символична цена операционната си система до Windows 8.

Наскоро стана ясно, че софтуерният гигант планира да похарчи между 1,5 и 1,8 милиарда долара за маркетинг, свързан с пускането на Windows 8, съобщи "Форбс", цитиран от TechNews. Това е три пъти повече отколкото струваха рекламните кампании за предходните версии на операционната система.

Така например, за маркетинг на Windows 95 бяха дадени само $200 млн., без да се отчита инфлацията оттогава досега. Суми от порядъка на $1,5-1,8 млрд. са по-характерни за президентски избори, отколкото за нова ОС, коментират анализаторите.