Устройството най-вероятно ще бъде пуснато в продажба в началото на ноември. Утре е насрочена пресконференция, на която главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос трябва да представи таблет компютъра за първи път, съобщава БТА.

Amazon съобщи снощи за сделка да предлага филми на Fox и телевизионни шоу програми онлайн, което ще даде тласък на таблета на  Amazon, тъй като компанията се стреми да постигне добре интегрирана система, която да позволи на потребителите да ползват медии, мрежата и онлайн магазина Amazon и да използват останалите услуги на фирмата.

Amazon не е потвърдил, че в сряда ще представи новия таблет, но слухове по този въпрос се носят от месеци, отбелязва ДПА. Макар останалите таблети, които претендират да са конкуренти на iPad, като на Samsung, HP и RIM да нямаха толкова голям успех, анализаторите са на мнение, че милионите уеб клиенти на Amazon и предлаганият от него мултимедиен поток създават най-добрите досега предпоставки да бъде нарушено доминиращото положение на iPad.

Според анализаторите през последното тримесечие на годината могат да бъдат продадени между 3 милиона и 5 милиона таблета на Amazon. Очаква се екранът на новото устройство да е 7 инча, докато на iPad е около 10 инча, но цената му ще бъде около 250 долара, а това е наполовина от цената на таблета на Apple.