Таблетът победи нeтбука | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Таблетът победи нeтбука
EPA/БГНЕС

Таблетът победи нeтбука

Таблетите продължават да завземат дял от пазара на ултрамобилни компютри, в който влизат още нетбуците и мобилните интернет устройства (MID).

11 234
По данни на ABI Research, iPad и останалите таблети вече държат 75% от пазара в САЩ, оставяйки само 25% на нетбуците и MID, съобщи TechNews.

Нетбуците ще оцелеят, но никога вече няма да се продават в обеми от 9,9 милиона годишно, както беше през 2010-та. Тези устройства ще продължат да се купуват основно в развиващите се страни, където не всички имат пълноценен компютър и домашен интернет.

Според ABI, лидерството на таблетите е нестабилно и няма гаранция, че ще продължи дълго. Досега нито една нетрадиционна категория устройства не е доминирала повече от три години, така че Apple и нейните конкуренти нямат много време, за да наложат трайно таблетите на пазара.

Необходима е фундаментална промяна в навиците на потребителите, основана на по-висок стандарт на живот и нови изисквания към работното място, за да се утвърдят таблетите, коментират от ABI.
Таблетът победи нeтбука

Таблетът победи нeтбука

Таблетите продължават да завземат дял от пазара на ултрамобилни компютри, в който влизат още нетбуците и мобилните интернет устройства (MID).

11 234 EPA/БГНЕС
По данни на ABI Research, iPad и останалите таблети вече държат 75% от пазара в САЩ, оставяйки само 25% на нетбуците и MID, съобщи TechNews.

Нетбуците ще оцелеят, но никога вече няма да се продават в обеми от 9,9 милиона годишно, както беше през 2010-та. Тези устройства ще продължат да се купуват основно в развиващите се страни, където не всички имат пълноценен компютър и домашен интернет.

Според ABI, лидерството на таблетите е нестабилно и няма гаранция, че ще продължи дълго. Досега нито една нетрадиционна категория устройства не е доминирала повече от три години, така че Apple и нейните конкуренти нямат много време, за да наложат трайно таблетите на пазара.

Необходима е фундаментална промяна в навиците на потребителите, основана на по-висок стандарт на живот и нови изисквания към работното място, за да се утвърдят таблетите, коментират от ABI.