Apple разшири приложенията в App Store да струват до 10 хиляди долара | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple разшири приложенията в App Store да струват до 10 хиляди долара
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Apple разшири приложенията в App Store да струват до 10 хиляди долара

Най-евтините програми ще са по 29 цента

| Редактор: Кристиан Антонов 1 910

Apple обяви значително разширяване на ценовата политика на App Store, включително нов ценови диапазон за приложения и абонаменти и нов набор от ценови формати, от които разработчиците могат да избират.

Досега разработчиците на приложения бяха ограничени до по-малко от сто ценови варианта, които можеха да се задават за продуктите в магазина: за САЩ минималната цена беше 0,49 долара за абонамент и 0,99 долара за закупуване на приложение, а максималната - 999,99 долара. Сега най-ниската допустима цена е определена на 0,29 долара, а максималната - на 10 000 долара. Зададените диапазони също така промениха стъпките за ценовите стойности - от 0,10 до 100 долара в зависимост от стойността. И накрая, наборът от допустими ценови формати е разширен: докато преди беше валиден само форматът X.99 долара, сега разработчикът може да избира между X.90, X.95, X.99 и X.00 долара.

Създателите на продукти с абонаменти вече имат възможност да определят цената само в един от националните раздели на App Store и тя автоматично ще се конвертира във всички останали раздели. През пролетта на 2023 г. тази опция ще бъде достъпна и за продажбите на приложения. В съобщение за пресата Apple отбеляза, че това "дава на всички разработчици безпрецедентна гъвкавост и контрол върху начина, по който техните продукти се оценяват в 45 валути и 175 раздела.

Apple разшири приложенията в App Store да струват до 10 хиляди долара

Apple разшири приложенията в App Store да струват до 10 хиляди долара

Най-евтините програми ще са по 29 цента

| Редактор : Кристиан Антонов 1 910 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Apple обяви значително разширяване на ценовата политика на App Store, включително нов ценови диапазон за приложения и абонаменти и нов набор от ценови формати, от които разработчиците могат да избират.

Досега разработчиците на приложения бяха ограничени до по-малко от сто ценови варианта, които можеха да се задават за продуктите в магазина: за САЩ минималната цена беше 0,49 долара за абонамент и 0,99 долара за закупуване на приложение, а максималната - 999,99 долара. Сега най-ниската допустима цена е определена на 0,29 долара, а максималната - на 10 000 долара. Зададените диапазони също така промениха стъпките за ценовите стойности - от 0,10 до 100 долара в зависимост от стойността. И накрая, наборът от допустими ценови формати е разширен: докато преди беше валиден само форматът X.99 долара, сега разработчикът може да избира между X.90, X.95, X.99 и X.00 долара.

Създателите на продукти с абонаменти вече имат възможност да определят цената само в един от националните раздели на App Store и тя автоматично ще се конвертира във всички останали раздели. През пролетта на 2023 г. тази опция ще бъде достъпна и за продажбите на приложения. В съобщение за пресата Apple отбеляза, че това "дава на всички разработчици безпрецедентна гъвкавост и контрол върху начина, по който техните продукти се оценяват в 45 валути и 175 раздела.