10 горещи потребителски тенденции за 2015 г. | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
10 горещи потребителски тенденции за 2015 г.
EPA/БГНЕС

10 горещи потребителски тенденции за 2015 г.

В началото на 2015 г., в четвъртото издание на годишния си доклад, Ericsson ConsumerLab представя най-горещите потребителски тенденции за 2015 г. и след това.

4 154
Резултатите от доклада идват от глобалната изследователска програма на Ericsson ConsumerLab, като тази година на фокус са собствениците на смартфони на възраст от 15 до 69 г. в Йоханесбург, Лондон, Мексико Сити, Ню Йорк, Москва, Сан Франциско, Сао Пауло, Шанхай, Сидни и Токио, които статистически отразяват възгледите на 85 милиона редовни интернет потребители.

Ето и 10-те горещи потребителски тенденции за 2015 г. и след това:

Стрийминг бъдеще

Моделите за използване на медиите се глобализират. Зрителите се преориентират към по-лесните за използване услуги, които позволяват достъп до видео съдържание от различни платформи. 2015 г. ще бъде историческа, тъй като на седмична база повече хора ще гледат онлайн видео, отколкото телевизионни предавания.

Полезни домове

Потребителите показват голям интерес към сензори за дома, които ги предупреждават за проблеми с тока и водата, или когато членовете на семейството им се връщат или излизат.

Mind sharing

Нови начини за комуникация ще продължат да се появяват, за да ни предлагат все повече начини за връзка с приятелите и семейството си. Много от собствениците на смартфони биха искали да използват преносимо устройство, за да общуват с други хора директно, и смятат, че това ще се наложи като основна тенденция до 2020 г.

Смарт граждани

Идеята за интелигентни градове е интригуваща, но голяма част от тази „интелигентност“, може би, в действителност възниква като страничен ефект от промяната в ежедневното поведение на гражданите. Бидейки все по-информирани, благодарение на интернет, ние от своя страна взимаме по-добри решения. Потребителите смятат, че карти за трафика, приложения за изчисляване на консумираната енергия и такива за проверка на качеството на водата в реално време и др. ще бъдат основна тенденция до 2020 г.

Икономика на споделянето

Тъй като интернет ни дава възможност за ефективно споделяне на информация с безпрецедентна лекота, потенциалът на идеята за икономика на споделянето е огромен. Половината от всички собственици на смартфони са отворени към идеята да отдават под наем свободните си стаи, лични домакински уреди и екипировка за свободното време, тъй като е удобно и спестява пари.

Електронен портфейл

48% от собствениците на смартфони биха предпочели да използват телефона си, за да плащат за стоки и услуги. 80 на сто смятат, че смартфонът ще замести портфейла изцяло до 2020 г.

Моята информация

Въпреки че споделянето на информация е нещо положително, когато е налице полза, собствениците на смартфони не виждат смисъл от това да правят всичките си действия публични. 47% от собствениците на смартфони биха искали да могат да плащат по електронен път без автоматичен трансфер на лични данни. 56% от собствениците на смартфони биха искали цялата интернет комуникация да бъде криптирана.

По-дълъг живот

Собствениците на смартфони вярват, че различни видове услуги, базирани на облака, им дават възможност да водят по-здравословен и по-дълъг живот. Приложения за джогинг, за измерване на пулса или количествата на консумираната храна, според потребителите, помагат за удължаване на живота ни до две години при прилагане.

Домашни роботи

Потребителите приветстват идеята за домашни роботи, които могат да им помагат в ежедневните задължения. 64% също вярват, че това ще бъде стандарт в домакинствата до 2020 г.

Децата свързват всичко

Децата ще продължат да определят търсенето на интернет, където физическият свят е свързан, както екраните на техните устройства. 46% от собствениците на смартфони казват, че децата ще очакват всички обекти да бъдат свързани, когато пораснат.
10 горещи потребителски тенденции за 2015 г.

10 горещи потребителски тенденции за 2015 г.

В началото на 2015 г., в четвъртото издание на годишния си доклад, Ericsson ConsumerLab представя най-горещите потребителски тенденции за 2015 г. и след това.

4 154 EPA/БГНЕС
Резултатите от доклада идват от глобалната изследователска програма на Ericsson ConsumerLab, като тази година на фокус са собствениците на смартфони на възраст от 15 до 69 г. в Йоханесбург, Лондон, Мексико Сити, Ню Йорк, Москва, Сан Франциско, Сао Пауло, Шанхай, Сидни и Токио, които статистически отразяват възгледите на 85 милиона редовни интернет потребители.

Ето и 10-те горещи потребителски тенденции за 2015 г. и след това:

Стрийминг бъдеще

Моделите за използване на медиите се глобализират. Зрителите се преориентират към по-лесните за използване услуги, които позволяват достъп до видео съдържание от различни платформи. 2015 г. ще бъде историческа, тъй като на седмична база повече хора ще гледат онлайн видео, отколкото телевизионни предавания.

Полезни домове

Потребителите показват голям интерес към сензори за дома, които ги предупреждават за проблеми с тока и водата, или когато членовете на семейството им се връщат или излизат.

Mind sharing

Нови начини за комуникация ще продължат да се появяват, за да ни предлагат все повече начини за връзка с приятелите и семейството си. Много от собствениците на смартфони биха искали да използват преносимо устройство, за да общуват с други хора директно, и смятат, че това ще се наложи като основна тенденция до 2020 г.

Смарт граждани

Идеята за интелигентни градове е интригуваща, но голяма част от тази „интелигентност“, може би, в действителност възниква като страничен ефект от промяната в ежедневното поведение на гражданите. Бидейки все по-информирани, благодарение на интернет, ние от своя страна взимаме по-добри решения. Потребителите смятат, че карти за трафика, приложения за изчисляване на консумираната енергия и такива за проверка на качеството на водата в реално време и др. ще бъдат основна тенденция до 2020 г.

Икономика на споделянето

Тъй като интернет ни дава възможност за ефективно споделяне на информация с безпрецедентна лекота, потенциалът на идеята за икономика на споделянето е огромен. Половината от всички собственици на смартфони са отворени към идеята да отдават под наем свободните си стаи, лични домакински уреди и екипировка за свободното време, тъй като е удобно и спестява пари.

Електронен портфейл

48% от собствениците на смартфони биха предпочели да използват телефона си, за да плащат за стоки и услуги. 80 на сто смятат, че смартфонът ще замести портфейла изцяло до 2020 г.

Моята информация

Въпреки че споделянето на информация е нещо положително, когато е налице полза, собствениците на смартфони не виждат смисъл от това да правят всичките си действия публични. 47% от собствениците на смартфони биха искали да могат да плащат по електронен път без автоматичен трансфер на лични данни. 56% от собствениците на смартфони биха искали цялата интернет комуникация да бъде криптирана.

По-дълъг живот

Собствениците на смартфони вярват, че различни видове услуги, базирани на облака, им дават възможност да водят по-здравословен и по-дълъг живот. Приложения за джогинг, за измерване на пулса или количествата на консумираната храна, според потребителите, помагат за удължаване на живота ни до две години при прилагане.

Домашни роботи

Потребителите приветстват идеята за домашни роботи, които могат да им помагат в ежедневните задължения. 64% също вярват, че това ще бъде стандарт в домакинствата до 2020 г.

Децата свързват всичко

Децата ще продължат да определят търсенето на интернет, където физическият свят е свързан, както екраните на техните устройства. 46% от собствениците на смартфони казват, че децата ще очакват всички обекти да бъдат свързани, когато пораснат.